منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ليلة الحبــــــــ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9496)

THE KING 02-26-2009 12:42 AM

ليلة الحبــــــــ
 
اعضاء منتدى الماجيك الكرام


اسعد الله ايامكم بكل محبة واخاء واخلاص

اينما كنتم اينما تواجدتم .. انتم من عمر منتدنا منتدي الماجيك

انتم من رسمتم البهجة على شفائنا

فمن هذا المنطلق

احببنا ان نسهر سوينا فى


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ليلة الحبــــــــ

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هو موضعي الجديد معاكم

من هنا ومن خلالكم انتم احب ان تقدمو الي اي شخص

الي صديق الي حبيب الي ماما بابا الي اي انسان

ان تعبر له عن حبك من خلال

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ليلة الحبــــــــ


أضف ,,,,

صورة,,,كلمه,,,,إهداء,,,,أغنيه,,, رساله,,,

وردة,,,,خاطره,,,شعر,,,هديه,,,

هنآآآآ،،،،لنحتفل سويا بالحبـــ


والنعبر سويا الي من نحب عن شعورنا تجاه

باجمل المعاني واسمها

في

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ليلة الحبــــــــ

فقط كل خميس


ملاحظه:::

على كل من يريد أن يكتب في الموضوع ,,,,


أن يكتب بالوووون الاحمر فقط,,,

رمزا للحب

ومن اجل ذلك

احب ان اكون اول المشاركين اليوم

احب ان اقول الي جميع اعضاء منتدى الماجيك

انتم يا أجمل أعضاء اليكم انتم جميعا احبابي واخواتي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ها هو الحب

فالحب هو ذلك الشعور الخفي الذي يتجول في كل مكان ويطوف الدنيا
بحثاً عن فرصته المنتظرة ليداعب الإحساس .. ويسحر الأعين ..
ليتسلل بهدوء .. ويستقر في غفلة من العقل ورغماً عنك ..
داخل تجاويف القلب .... ليمتلك الروح والوجدان ..
ليسيطر على كل كيان الإنسان ..

والحب.. هو ذالك الشعور الذي يتملك الإنسان في داخله
ويطوف به العالم حيث يشاء بأفراحه وأحزانه
يجول كل مكان فوق زبد البحر يمشي دون أن يغوص في أعماقه
الحب .. هو ذلك الوباء اللذيذ المعدي الذي يصيب جميع الكائنات بدون استثناء ..
له مغناطيسية تجذب الكائنات إلى بعضها البعض ..
وبدونه لن تستمر الحياة على أي كوكب ..
للحب .. معاني عظيمة وتعاريف عديدة تختلف من عاشق لأخر .. فكل محب لديه تصور وتعريف
خاص لمعنى الحب ..


ايضا احب ان اهديكم جميعا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

شكرا اليكم

وانتظركم

في

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ليلة الحبــــــــ


amralbob 05-04-2009 06:53 AM

بجد تسلم اديك يا عمورموضوع بجد مميز وان شاء الله كلنا نبقى موجودين في ليلة الحبـــــ وتسلم اديك وان شاء الله نبدا من يوم الخميس القادم مشكور

karmen 05-04-2009 08:02 AM

ميرسى ليك يا عمور بجد موضوع رائع
بس هو لازم الاهداء يكون يوم خميس واللا ايه؟

البرنس الوحدانى 05-04-2009 08:40 AM

شكرا يا عمرو على موضوعك الرائع
وكلنا اكيد بنحي بعضنا فى المنتدى



THE KING 05-05-2009 02:06 AM

شكرا على المرور

amralbob 05-06-2009 10:59 AM

بكره ان شاء الله محدش ينسى ليلة الحبـــــــ

THE KING 05-06-2009 07:39 PM

النهااااااااااارده ومتنسوش لازم اللون الأحمر .. بس اكيد هتقولو انا كاتب بأسود ليه هقولكم ان الجهاز عندي مش بيختار لون

karmen 05-06-2009 07:59 PM

يبقى متكتبش خالص يا عمور أحسن
ههههههههههه
لالالالا
بهزر ده انت الخيط والبكره
طب النهارده الخميس المفروض نعمل ايه بقى واللا نقول ايه؟؟

THE KING 05-06-2009 11:57 PM

اقري الموضوووووووووووووووووووو ووووووووووووووع اقولك حنقعد نحب فى بعض هههههههههههه

amralbob 05-07-2009 12:38 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 02:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir