منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الزوار والاعضاء الجدد (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=37)
-   -   للأعضاء الجدد : شرح بالصور كيفية كتابة موضوع جديد (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=866)

Silver 03-07-2008 02:43 PM

للأعضاء الجدد : شرح بالصور كيفية كتابة موضوع جديد
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أعضاء وزوار منتدى الماجيك /

نقدم لكم اليوم شرح وافى وتفصيلى لكيفية كتابة موضوع جديد

تابعوا معنا الشرح خطوة بخطوة ...

:36_6_4:

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

::: [1] :::

إختر القسم المناسب لموضوعك حسب تخصصه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

::: [2] :::

وبعدين إضغط على " موضوع جديد "

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

::: [3] :::

هتتنقل إلى صفحة جديدة لإنشاء موضوع جديد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

::: [4] :::

هتكتب هنا " عنوان " الموضوع اللى هتضيفه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

::: [5] :::

هتكتب هنا موضوعك ... وتستخدم الأدوات لتنسيقه وتظبيطه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


::: [6] :::

وبعدين تختار الأيقونة اللى هتظهر بجانب العنوان

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


::: [7] :::

وبعدين إضغط على " معاينة المشاركة "

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


::: [8] :::

وبعد ما تتأكد أن موضوعك تمام ... إضغط على " اعتمد الموضوع الجديد "

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وكده يبقى مبروك عليك وعلينا إضافة موضوع جديد

ويبقى كده مفيش مانع تضيف مواضيع تانية

متحرموناش من مواضيعكم اللى هتنور المنتدى

:36_7_8: :36_7_8: :36_7_8:

ولو فيه أى إستفسارات إحنا فى خدمتكم

تقبلوا خالص تحيات إدارة منتدى الماجيك

فريق عمل منتدى الماجيك



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nightingale_212 03-10-2008 05:28 AM

مشكور جدا على الشرح الجميل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

غير مسجل 04-19-2008 12:09 PM

شكرا يا باشاا

admin 04-19-2008 12:14 PM

مشكور ليك اخى على ذلك الشرخ

وان شاء الله الكل يستفيد

Silver 06-14-2008 07:07 PM

تحياتى للجميع

وان شاء الله نكون عند حسن الظن

yousef eldeep 08-15-2008 04:52 AM

شكرا جزيلا

eltohamy 01-19-2009 07:41 AM

تسلم على الشرح المبسط

golden man 05-05-2009 11:59 AM

تسلم يا سيلفر

zezonasr 06-04-2009 11:59 PM

تسلم الأيادى يا رامى
شرح رائع و بسيط
و نتمنى للجميع الإستفاده منه

ahmed_yasser190 03-07-2010 12:48 AM

تسلم الأيادى يا رامى
شرح رائع و بسيط
و نتمنى للجميع الإستفاده منه


الساعة الآن 01:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir