منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ~¤¦¦§¦¦¤~ {هل يمكن أن يتخلى عنك صديقك من أجل .....؟!} ~¤¦¦§¦¦¤~ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7556)

كونان 11-14-2008 12:01 AM

~¤¦¦§¦¦¤~ {هل يمكن أن يتخلى عنك صديقك من أجل .....؟!} ~¤¦¦§¦¦¤~
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
هل يمكن أن يتخلى عنك صديقك من أجل فتاة؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أتذكر عندما كنت وصديقك لا تفترقان، وكنتما تختبران تجارب الحياة معا بحلوها ومرها؟
حان الأوان لتودع هذه الأيام وتبدأ مشوارا جديدة مختلفا في صداقتكما.
اعلم أن هذا قد لا ينطبق على الجميع ولكن لن تعرف ذلك
حتى تقع في هذه المشكلة وعندها ستبتسم
وأنت تقرأ السطور التالية ...



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
فيبدو أن الرجال أيضا، يتخلون عن أصدقائهم عندما يصابون بسهام كيوبيد الثاقبة.
يمكنك أن تنسى قوة صداقتكما، والثقة المتبادلة، وكل الذكريات الجميلة والمؤلمة معا.
ثق بي، فسوف تتغير الأمور إلى أكثر من ذلك أيضا،
خصوصا عندما تدخل امرأة في هذه العلاقة .


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


اريد من كل الاعضاء المشاركه فى الموضوع ..
والاجابه على هذه الاسئله ..
.
.
.
من يفوز الحبيبة أم صديق الطفولة؟
هل يمكن أن يتخلى عنك صديقك من أجل فتاة؟
هل يمكن ان تتخلى انت عن صديقك من اجل فتاة؟



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

THE KING 11-14-2008 01:59 AM

امممممم

لالالا صديقى مش ممكن يتخلى عنى

سجينة الأحزان 11-15-2008 09:34 PM


كلامك مظبوط ومش ممكن يحس بيه الا الي مجربه ومن اغلب الحالات بل الكل وممكن جدا صحبك يبيعك عشان فتاة ومش بس كده ويسوء سمعتك من اجل ان هو يوصلها باي طريقه ولو انتا ضحيت مره عشان الصداقه دي هتطر تضحي ميت مره ( الصداقه شئ نادر ) ومتحولش تتمسك بيه حتى ولو غلط

كونان 11-16-2008 01:14 AM

كلامك جميل جدا ومظبوط



( الصداقه شئ نادر )

شكرا على مرورك

واهلا بيكى فى الماجيك

admin 11-16-2008 01:29 AM

( الصداقه شئ نادر )



:::همسات الروح::: 11-27-2008 09:01 PM

( الصداقه شئ نادر )


salma 11-27-2008 09:31 PM

( الصداقه شئ نادر )
فعلا

كونان 11-27-2008 11:56 PM

شكرا على مروركم

Silver 11-28-2008 11:43 AM

كل الناس أصحابى

بس مش كلهم أقول عليهم أصدقائى

فيه كام واحد كده دول اللى اقول عليهم هو ده صديقى

وده مستحيل يتخللى عنى ،،،

هيمة فرج 12-04-2008 10:57 PM

ممكن صديقك يسيبك علشان فتاة
سؤال صعب اوى !!!!!!!


الساعة الآن 07:03 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir