![]() |
ياهوو 9 الجديد بيتا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حصريا: ياهو ماسنجر 9 بيتا السلام عليكم اصدار جديد ومتميز من ماسنجر الياهو Yahoo Messenger 9.0 Beta [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مميزات عديدة وشكل رائع جذاب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]اترككم مع التحميل (التحميل من موقع الياهو مباشرة وبنسخة تنصيب كاملة للتنصيب اوفلاين) الحجم تقريبا 12 ميجا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تحياتي للجميع |
شكرا ليك على الاصدارك بس يعنى انا مش مقتنع بية و شغال ب 8 |
جزاك الله خيراً وفى انتظار الجديد منك دائماً
|
مشكور على هذا المجهود الرائع
|
مشكور ليكم اخوانى على الرد
وبعدين كل اصدار بيكون فيه مزايا افضل من السابق |
مشكور حبيبى والشوق رملنى
|
مشكووووووووووووووووووووور
|
مشكور على البرنامج الحلو
|
تسلم على البرنامج بس انا الياهو سواء 8 او تسعه كلهم مخرفين عندى وانا اصلا مابحب الياهوووو
|
برحتك حبيبى
بس الياهو مفيش خلاف عليه |
| الساعة الآن 11:14 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir