منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   اهداء لفريق التنشيط لمنتدى الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5042)

* بنـت الاسـلام * 09-16-2008 01:02 AM

اهداء لفريق التنشيط لمنتدى الماجيك
 
1 مرفق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواني الاعضاء والمشرفين يسرني ان اهدي

مجموعة فريق التنشيط لمنتدى الماجيك

اهداء الا وهو توقيع يضيفونه كلهم ليكون موحدا للجميع

اتمنى ان ينال اعجابهم

تفضلوا

بالمرفقات


admin 09-16-2008 01:37 AM

والله اختى تسلم يمينك

بس انت بتطمعى الواحد انه يطلب منك تصميم

يريت لو تصمم صوره متحركه

وبالتوفيق لك

* بنـت الاسـلام * 09-16-2008 02:04 AM

اهلا بك يا اخي

والله اللي انت بتحبه رح ساويه

بي ما فهمت صورة متحركة بشو .؟؟

علشان اعمله

admin 09-16-2008 02:09 AM

صوره يكون الكلام الموجود عليه متحرك مثل البنر الخاص بالمنتدي

THE KING 09-16-2008 04:33 AM

تسلم ايدك يا بنت الإسلام

ووالله احنا كنا محتاجين حاجه زي دي من زمان ..

وهطمع منك توقيع بإسم

the king



* بنـت الاسـلام * 09-16-2008 04:41 AM

حضرة المدير

حاضر رح اساويه متل ما بتحب

اخي الملك

انت يعني ما رح تحطه توقيع عندك .؟؟

* بنـت الاسـلام * 09-16-2008 04:43 AM

اخي ارجوك احذف الايميل

انا حفظته عندي

بلابل 09-16-2008 04:50 AM

بجد مجهود عظيم تسلم اديكى

وان شاء الله يكون للماجيك مستقبل باهر فى التصميمات على يدك

شكرا لكى بنت الاسلام

* بنـت الاسـلام * 09-16-2008 05:22 AM

1 مرفق
اخي المدير

تفضل هذا ما طلبته مني

وان شاء الله انه ينال اعجابك

بالمرفقات

سلاام

اقتباس:

بجد مجهود عظيم تسلم اديكى

وان شاء الله يكون للماجيك مستقبل باهر فى التصميمات على يدك

شكرا لكى بنت الاسلام




اهلا بأخي بلابل

شكرا لكلماتك ومرورك

ان شاء الله انه يكون اعجبك

لا تحرمنا

تحيتي

GHOST 09-17-2008 04:22 PM

تسلم ايدك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والتوقيع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بس انا عاوز منك الشغل الجامد

يعني مثلا توقيعات ناطقه


ودروس للسويش ماكس وكيفيه عمل توقيع بيه

وكده يعني ودروس وشرح مثلا للفوتوشوب

او للفوتو بوص برو

شكلي تئلت عليكي

يلا مستنيه ايه

انا منتظر ردك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


اوكـــي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



الساعة الآن 03:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir