![]() |
تخيل لو تدخل غرفت نومك فتجد.........
تخيل لو تدخل غرفت نومك الخاصة وأنت تعبان ومرهق وفجأة فتحت باب الغرفة ولقيت بدال سريرك / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ماذا سيكون شعورك؟؟؟[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هشترى سرير وانام بسرعة علشان انا جاى تعبان اوى
هههههههههههههههههههههههه تسلملى ايديكى |
تسلم ع المرور يا هيمة |
ده أنا هاخش أنام على طول ومش هاخرج خالص هخلينى نايم على طول ... تسلمى يا ملاك على الموضوع الملئ بالمفاجأت |
اولا اكيد هتخض من المنظر وبعدين اقفل الباب واناااااااااااااااااااااا اااااااام
ومش عارفة ممكن بعدها هصحا ولا لا |
هخش انام على طول وبعدين يبقى ربنا يسهل
|
والنبى قولولى ليه الصور مش بتظهر عندى وبتظهر عندكم كلكم
|
تسلمو ع المرور بصي يا كارمن لما الصوره متظهرش عندك اضغطي كليك شمال واضغطي اظهار الصوره ماشي يا قمر |
قصدك كليك يمين يا ملوكه
وبعد كده شو بيكتشر بس الصوره برضو مبتظهرش دى عايزه اعادة رفع من اول وجديد |
الصور بتتحمض ياكارمن
|
| الساعة الآن 03:32 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir