منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   اجعل اسمك يحمله قطار متحرك روعه !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3542)

TORGO 07-03-2008 07:45 PM

اجعل اسمك يحمله قطار متحرك روعه !!!!
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



أولاً : إذهب للموقع
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ثانياً : خذ رابط الصورة لمقدمة القطار وانسخة بالمنتدى

ثالثاً : انسخ روابط حروف اسمك وأختمها بمؤخرة القطار

يعني الدعوه كلها نسخ ولصق ولا تحسب إن الصورة اللي فوق متصله ترا كل جزء منفصل عن الثاني

الترتيب يكون من تحت لفوق

Silver 07-03-2008 07:47 PM

الله عليك ياباشا

وبجد تسلم ايدك

انا عايز منك طلب بسيط

اعمل صوره عليه اسم الماجيك


TORGO 07-03-2008 07:54 PM

اللة يخليك ....انا بشكرك على مرورك اللطيف ...

اللى عايز يكتب اسمة على القطار يقولى وانا ان شاء اللة هعملة واحدة.....


torgo

TORGO 07-03-2008 07:59 PM

دى هديتى للماجيك......


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بلابل 07-04-2008 09:16 AM

موضوعك جميل جدا

وفى انتظار مفجاتك لية

اوك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Elmjeck 07-04-2008 11:01 AM

شكرا ....رائع جدا

TORGO 07-07-2008 02:18 AM

مشكور........

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

torgo

THE KING 07-07-2008 02:47 AM

تسلم ايدك يا باشا

kokoahmed 07-07-2008 10:09 AM

شكرا على الموضوع الممتاز والروابط شغالة وكلة تمام

هيمة فرج 07-18-2008 11:58 PM

بارك الله فيك ياغالى يا جميل


الساعة الآن 10:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir