![]() |
~¤®§][&][ المسابقه الصيفيه ][&][§®¤~
~¤®§][&][ المسابقه الصيفيه ][&][§®¤~ بسم الله الرحمن الرحيم منورين الموضوع يا شباب ويا بنات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الصيف جه .. و السفر قرب .. وهنروح مطروح والعين السخنه .. وهنزور قرايبنا .. وأهلنا اللى جايين من الإمارات والسعوديه هييجو .. وهنشوفهم ونسلم عليهم .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بس كل ده بنبقى بره بنحتفل مع أهلنا وأصحابنا وجرانا ونسايبنا .. بس لازم برضو نحتفل على النت وندى جوايز ونعمل مسابقات جميله تناسب المنتدى الجميل ده .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] جاتلي فكره جميله جدا .. وهي إننا هنعمل مسابقه هنا فى المنتدى ونسميها المسابقه الصيفيه .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] طبعا هتقولولى على طريقتها .. هقولكم .. ان اللى هيفوز فيها 3 أعضاء .. بس هيفوزو كده لأ لازم يعملو حاجه من ال3 حاجات دول .. يجاوب على الأسئله المطروحه أحسن رسمه افضل قصه قراّنيه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نشرحهم واحد واحد هننزل سؤال بس السؤال ده هينزل يوم 30 \ 6 واللى هيجاوب صح على السؤال هيكون واحد من التلاته الفايزين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انو يرسم رسمه جميله جدا على الرسام عندو على الكمبيوتر وينزلها على المنتدى وهيكون واحد من التلاته الفايزين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انو يينزل قصه قراّنيه جميله ومفيده ويأخذ الأعضاء منها العبره و لو نزل قصه جميله والأعضاء عجبتهم هيكون واحد من التلاته الفايزين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] هنيجى عند القوانين بأه .. هما كلهم 3 قوانين وسهلين جدا .. ممنوع كتابة أجوبة الأسئله على رد علشان الأعضاء متاخدش الأجوبه من بعض .. بس هتبعت الأجوبه على رساله خاصه ممنوع ارسال اي رساله أجوبه قبل 30 / 6 ممنوع وضع اى رسومات او قصص قبل 30 / 6 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نيجى عند الجوايز وطبعا مش معقول جواب من غير جايزه !! فالجوايز هى .. اذا جاوب على الفقره الأولى (( الأسئله )) هيفوز بلقب مع رتبته مثلا (( مشرف الشباب + الفائز بالمسابقه الصيفيه )) أو إذا كان بنت وعضوه (( لسه جديد + الفائزه بالمسابقه الصيفيه )) اما إذا فاز بجائزة أفضل رسمه هياخد كارت شحن ب 10 جنيه ومن جيبي الخاص ولو فاز بجائزة أجمل قصه قراَنيه هيكون من مجموعة فريق تنشيط المنتدى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أنا عارف انى طولت عليكم اوى بس ناقص حاجه واحده موعد المسابقه .. هننزل الأسئله يوم 30 / 6 وتوضع الأجوبه يوم 1 / 7 علما بأن موعد المسابقه اول أسبوع من الشهر القادم تبدأ من يوم 1 / 7 وتنتهى يوم 7 / 7 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والله الموفق لكل خير |
*?*?*?*?*?*?*?**?*?*?*?*?*?*?*?*?*
|
جميلة جدا الفكرة دى وحنا فى انتظارك |
جمييييييييله بجد الفكره دى احنا مستنيين
|
ان شاء الله ..
انتظرونا .. |
انا مستنية بجد الفكرة دى تتنفذ لأنها رائعة
|
تم بدأ المسابقه والسؤال سوف يطرح يوم الجمعه إن شاء الله ..
اللى عاوز ينزل الرسومات او القصص يتفضل |
استمر يا عمرو على هذا المنوال والإدارة معك تساندك بكل شئ والمسابقة تصرف فيها كما تريد والله المستعان |
يا ريت تبدأو مسابقة جديدة تانى واحنا معاكو |
الفكرة جميلة اوى
|
| الساعة الآن 02:13 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir