منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ~¤®§][&][ المسابقه الصيفيه ][&][§®¤~ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3398)

THE KING 06-28-2008 02:16 AM

~¤®§][&][ المسابقه الصيفيه ][&][§®¤~
 
~¤®§][&][ المسابقه الصيفيه ][&][§®¤~


بسم الله الرحمن الرحيم


منورين الموضوع يا شباب ويا بنات
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
الصيف جه .. و السفر قرب .. وهنروح مطروح والعين السخنه .. وهنزور قرايبنا .. وأهلنا اللى جايين من الإمارات والسعوديه هييجو .. وهنشوفهم ونسلم عليهم ..
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بس كل ده بنبقى بره بنحتفل مع أهلنا وأصحابنا وجرانا ونسايبنا ..
بس لازم برضو نحتفل على النت وندى جوايز ونعمل مسابقات جميله تناسب المنتدى الجميل ده ..

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

جاتلي فكره جميله جدا ..
وهي إننا هنعمل مسابقه هنا فى المنتدى ونسميها المسابقه الصيفيه ..

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

طبعا هتقولولى على طريقتها .. هقولكم .. ان اللى هيفوز فيها 3 أعضاء .. بس هيفوزو كده لأ لازم يعملو حاجه من ال3 حاجات دول ..

يجاوب على الأسئله المطروحه
أحسن رسمه
افضل قصه قراّنيه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

نشرحهم واحد واحد
هننزل سؤال بس السؤال ده هينزل يوم 30 \ 6
واللى هيجاوب صح على السؤال هيكون واحد من التلاته الفايزين

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

انو يرسم رسمه جميله جدا على الرسام عندو على الكمبيوتر وينزلها على المنتدى
وهيكون واحد من التلاته الفايزين

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

انو يينزل قصه قراّنيه جميله ومفيده ويأخذ الأعضاء منها العبره
و لو نزل قصه جميله والأعضاء عجبتهم هيكون واحد من التلاته الفايزين

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هنيجى عند القوانين بأه .. هما كلهم 3 قوانين وسهلين جدا ..
ممنوع كتابة أجوبة الأسئله على رد علشان الأعضاء متاخدش الأجوبه من بعض .. بس هتبعت الأجوبه على رساله خاصه
ممنوع ارسال اي رساله أجوبه قبل 30 / 6
ممنوع وضع اى رسومات او قصص قبل 30 / 6

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
نيجى عند الجوايز وطبعا مش معقول جواب من غير جايزه !! فالجوايز هى ..

اذا جاوب على الفقره الأولى (( الأسئله )) هيفوز بلقب مع رتبته مثلا (( مشرف الشباب + الفائز بالمسابقه الصيفيه )) أو إذا كان بنت وعضوه (( لسه جديد + الفائزه بالمسابقه الصيفيه ))

اما إذا فاز بجائزة أفضل رسمه هياخد كارت شحن ب 10 جنيه ومن جيبي الخاص

ولو فاز بجائزة أجمل قصه قراَنيه هيكون من مجموعة فريق تنشيط المنتدى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أنا عارف انى طولت عليكم اوى بس ناقص حاجه واحده
موعد المسابقه ..
هننزل الأسئله يوم 30 / 6 وتوضع الأجوبه يوم 1 / 7
علما بأن موعد المسابقه اول أسبوع من الشهر القادم
تبدأ من يوم 1 / 7 وتنتهى يوم 7 / 7
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والله الموفق لكل خير

THE KING 06-29-2008 07:27 AM

*?*?*?*?*?*?*?**?*?*?*?*?*?*?*?*?*

بلابل 06-29-2008 08:00 AM

جميلة جدا الفكرة دى

وحنا فى انتظارك

nada minnie 06-29-2008 08:29 AM

جمييييييييله بجد الفكره دى احنا مستنيين

THE KING 06-29-2008 09:01 AM

ان شاء الله ..

انتظرونا ..

randa_star70 06-30-2008 10:50 PM

انا مستنية بجد الفكرة دى تتنفذ لأنها رائعة

THE KING 07-01-2008 05:17 AM

تم بدأ المسابقه والسؤال سوف يطرح يوم الجمعه إن شاء الله ..

اللى عاوز ينزل الرسومات او القصص يتفضل

Silver 07-08-2008 10:06 AM

استمر يا عمرو على هذا المنوال

والإدارة معك تساندك بكل شئ

والمسابقة تصرف فيها كما تريد

والله المستعان

mody eljoker 08-13-2008 10:19 AM

يا ريت تبدأو مسابقة جديدة تانى واحنا معاكو

هيمة فرج 08-13-2008 10:34 AM

الفكرة جميلة اوى


الساعة الآن 02:13 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir