منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   ديكورات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=63)
-   -   الاحمر وجماله فى اثاث المنزل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20962)

lost love 05-10-2010 06:14 AM

الاحمر وجماله فى اثاث المنزل
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وهنا عجبني تنسيق الالوان


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وهذي عجبتني

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


احساس برئ 05-11-2010 08:01 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



جميل جدا بس ايه قفص الفراخ ده لا والفراخ محترمه قبل مبتدخل بتقلع الببش

lost love 05-11-2010 11:54 AM

ايه يابنتى التريقه دى
دا القفص شكله روعه انتى بتهزرى

دبدوباية 05-12-2010 12:06 AM

والله يا احساس انا أختلف معاكى تماما أنا شيفاه حلو وراقى
والأهم بقى انه رومانسى
ياسلام كدة لواحد يدور أغنية رومانسية كدة وكوباية نسكافيه وشمعتين
وعيش ياقلبى
بجد بجد تسلم ايدك يالوست
أنا عايزة من دة ياحزمبل
والا هاقعد جنب أى حيطة ف المنتدى وأعيطلكم لحد لما تغرقوا كلكوا
ههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك ياقمراية

lost love 05-12-2010 01:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 146676)
والله يا احساس انا أختلف معاكى تماما أنا شيفاه حلو وراقى

والأهم بقى انه رومانسى
ياسلام كدة لواحد يدور أغنية رومانسية كدة وكوباية نسكافيه وشمعتين
وعيش ياقلبى

ايه ياعم الرومانسيه دى كلها
ناقص حاجه واحده بس
اسامه يزرعلنا شجره واحساس بما انها الشيف
تعملنا اتنين لمون واييييه عيش يامعلم

هاقعد جنب أى حيطة ف المنتدى وأعيطلكم لحد لما تغرقوا كلكوا

ولما تغرقيه نبات فين فالشارع مثلا
ونضحك الناس علينا بقي



منورانى ياقمر والله وان شاء الله يبقي القفص عندك الاسبوع اللى فات
اول ماييجى علطول

ايلول 05-12-2010 03:07 AM

هههههههههههههههههههههه

ايه الرومانسيه دى يا دبدوبايه
احلى كوبايه نسكافيه ليكى حبيبتى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





اما بالنسبه للموضوع الموجود
فان اللون الاحمر من اروع الالوان على مر الزمان
ومهما بيعدى عليه هو موضه كل وقت

تسلمى لوست على الموضوع

lost love 05-12-2010 05:38 AM

امال ايه ياايلول دا الاحمر
موضه العصر وكل عصر
تسلمى عالنيسكافيه
وهشربه بدال دوبى

admin 05-12-2010 07:14 AM

انا من عشاق اللون الاحمر

lost love 05-12-2010 09:51 AM

تبقي تبع قسم الرومانسيين

اتفضلى ياست ايلول واحد نيسكافيه كمان

@@ انثى البنفسج @@ 05-14-2010 01:17 AM

يالبيه الاحمر يا نااس
وشهالحلا
مشكوره حبوبي على موضوعك


الساعة الآن 05:03 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir