منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   ديكورات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=63)
-   -   بيت الماجيك....اتفضلوا معانا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17030)

دبدوباية 01-07-2010 09:43 AM

بيت الماجيك....اتفضلوا معانا
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ازيكم يا ماجيكاوية عاملين ايه
انا النهاردة جيبت لكم لعبة جديدة يارب تعجبك
اللبعة دى اسمها بيت الماجيك
عبارة عن ايه
هاختار عضو أو عضوة وأطلب منهم انهم ينزلو صور ديكورات وأثاث كأنهم بيجهزوا بتهم
يعنى كل واحد هايدخل وينزل صور ل :
غرفة نوم
غرفة معيشة
غرفة السفرة
غرفة أطفال
المطبخ
الحمام
ولو هو بيحلم ببيت له حديقة يبقى ينزل صور ديكورات وقعدات للحديقة بتاعته

وعايزين بقى شوية تفاعل
ويارب الفكرة تعجبكم
وأول لاعب هايكون
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
فنديزيل
يالا بقى ورينا ذوقك هايكون شكله ايه ولما تخلص اختار عضو بعديك ينزل اللعبة مكانك


ياريت محدش يختار عضو نزل قبل كدة ويختار عضو جديد
أنا هدفى اننا نتجمع هنا بأكبر عدد ممكن عشان نقدر نتعرف على أذواق أكبر عدد ممكن من الأعضاء



vindiesel 01-08-2010 10:30 AM

والله فكره تحفه يا دبدوبايه

وبما ان اللى انا هقدمه بيعبر عن ذوقى

فانا قررت انى هتخيل شقتى اللى انا هعملها بالظبط

وهختار هنا الحاجات اللى انا هعملها ان شاء الله

وبما ان المساحه عندى فى الفيلا تساعدنى انى اعمل حاجات كتير فانا هبدأ ويريت ذوقى يعجبكم



هنبدأ الصور من اول الباب الرئيسى "الجنينه" وننتهى عند غرفه النوم الرئيسيه



ويلا علشان مطولش عليكوا نبدأ




دى بقى الجنينه بتاع الفيلا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وطبعا مفيش جنينه من غير حمام سباحه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


واتفضلوا هنا علشان تشربوا الشاى معايا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وطبعا مش عاوز ين ننسى الليل وجماله وياسلام على الليل مع المرجيحه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



كده المفروض ندخل جوه بقى


طبعا اول ماتفتح الباب هتلاقى الريسيبشن واخد الدور الاول كله وهتلاقى السلم علشان تطلع الدور التانى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هتطلع الدور التانى هتلاقى غرفه المعيشه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وطبعا مش هننسى التليفزيون والركن الخاص بتاعته

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

واللى بيحب القراءه يبقى يقعد هنا بقى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

نخش بقى بعد كده على غرفه السفره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبعد كده اتفضلوا شوفوا المطبخ

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبعدين نخش نشوف الحمام وبما انى بحب الفضايح انا بقى عامل حمام فضيحه خاااااااااالص جدرانه من الزجاج الابيض وتطلع له بسلم هو اللى ظاهر فى الشمال خالص ده

ههههههههههههههههههههههه

بس طبعا فيه ستائر تغطيه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وده الحمام من جوا

اتفضلوا شوفوا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

نخرج بقى من الحمام ونشوف غرفه الاطفال شكلها ايه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ودى بقى غرفه المكتب علشان الشغل بتاعى فى البيت اتابعه لو يوم انا واخد اجازه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اوعى وشك علشان غرفه النوم الرئيسيه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



وبكده يبقى فيلا الماجيك تمااااااااااااااااااااااا ااااااااااام على ما اعتقد


وفى النهايه احب اشكر دبدوبايه على الفكره الجامده دى

ويارب ذوقى يطلع حلو ويعجبكم


مع تحياتى

VINDIESEL

vindiesel 01-08-2010 10:37 AM

وبما انى لازم اختار عضو بعدى يعمل بيت هو كمان على ذوقه

فانا هختار اميره عبده

معلش يااميره بقى نصيبك كده يا بنتى

amira abdo 01-08-2010 10:41 AM

ياجامد ياجامد ياذوقك ذوقك تحفه بجد ويافيلالك يافيلالك كده هبتدي احقد هههههههههههه
بس والله ذوقك راااااائع ياديزل

amira abdo 01-08-2010 10:43 AM

ايه التدبيس ده انا لحقت ارد حاضر يافنديزل عيوني انت تؤمر ثواني وهاجي بلمفيد حاضر انتظروووووني

دبدوباية 01-08-2010 10:44 AM

الله الله الله
ايه الذوق الرائع دة يافنديزل
أشكرك على المرو
وعلى الذوق الراقى دى
ويالا ياميرو وريهم بقى ذوق البنات عامل ازى

amira abdo 01-08-2010 11:09 AM

بصوم بقي هههههههههههه دي قوطة النوم بتاعتي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ودي الliving room
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ودي الصاله او الريسبشن
4-
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وده حمامي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وده مطبخي بصوا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ودي قوطة اولادي حبابيبي ان شاء الله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
يارب يكون ذوقي عجبكوووووو عاوزه ارااااااااء يلا

دبدوباية 01-08-2010 01:19 PM

ذوقك رائع يا أميرة
وجميل جدا
بس ماخترتيش مين اللى هايبقى بعدك

amira abdo 01-08-2010 01:34 PM

معلش ياقمر نسيت سوري اذن سوف اختاااااااااار




















































Admin
ورينا ذوقك يابوس جو اهيد

admin 01-08-2010 06:49 PM

جارى البحث عن بيت الاحلام


الساعة الآن 12:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir