![]() |
فكرة مجنونه من اختراعي هههههههه
يلا ياماجيكاويه لو بتحبونى صحيح شاركوا معايا فى الموضوع ده هى فكره مجنونه جت فى دماغى و يا ريت تجننوا معايا و تشاركوا المهم:
انا نفسى اشوف موبيل كل عضو فى المنتدى كل واحد يدخل يكتب اسم موبايله ويجيبلوا صوره او اى حاجه نشوفوا بيها و انا هبدا انا معايا عدة هي كهنه شويه وقديمه بس بحبها اوي وليها معايا ذكريات جميله جدا العدة هي 7610 وادي الصوره [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يلا اتجننو معايا :o)اقصد شاركو معاياااااااااااااا[-O< |
|
ميرسي ياقمر ع مرورك اتمني م بقيت الاعضاء التفاعل ميرسي كتير دبدوبايه
|
فين التفااااااااااااااااااااا عل
|
ماشي يا ميرو هنزلك صورة الموبايل الى معاياحاليا بس مش دوقتى لان مش لاقي صوره على النت اذا لازم اصوره واجيبهولك
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
زي بتاعى بالظبط بس بتاعى لونه ذهبي والجهاز صينى اسمه k 600 يعنى فيه مميزات كويسه خطين وكارتين ميموري وتلفزيون |
واااااااااااااو شكله تحفه ياهيما ميرسي ع المرور
|
واااااااااااااااااااااااو موبيلك تحفة يا هيما شكلو جميل اوى ممكن تدهولى لفة هههههههههههههههههه وانا موبيلى نوكيا 5130 بس هو حاليا فى التوكيل ادعولو يخرج بالسلامة اصلو وحشنى اوى بقالو يومين غايب عنى ههههههههههههه ودى صورتو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
واااااااااو شكله بردو رقيق اوي انتو كلكو هتتقلبوا هههههههههههههه
ميرسي ياقمر ع المشاركه |
وده بقى موبايل الديزل وسع السكه للديزل وموبايله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 01:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir