منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   فكرة مجنونه من اختراعي هههههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16447)

amira abdo 12-29-2009 04:24 AM

فكرة مجنونه من اختراعي هههههههه
 
يلا ياماجيكاويه لو بتحبونى صحيح شاركوا معايا فى الموضوع ده هى فكره مجنونه جت فى دماغى و يا ريت تجننوا معايا و تشاركوا المهم:

انا نفسى اشوف موبيل كل عضو فى المنتدى كل واحد يدخل يكتب اسم موبايله ويجيبلوا صوره او اى حاجه نشوفوا بيها و انا هبدا
انا معايا عدة هي كهنه شويه وقديمه بس بحبها اوي وليها معايا ذكريات جميله جدا
العدة هي 7610
وادي الصوره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
يلا اتجننو معايا :o)اقصد شاركو معاياااااااااااااا[-O<






دبدوباية 12-29-2009 04:41 AM

ودة موبايلى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 12-29-2009 05:47 AM

ميرسي ياقمر ع مرورك اتمني م بقيت الاعضاء التفاعل ميرسي كتير دبدوبايه

amira abdo 12-29-2009 09:47 AM

فين التفااااااااااااااااااااا عل

golden man 12-29-2009 09:51 AM

ماشي يا ميرو هنزلك صورة الموبايل الى معاياحاليا بس مش دوقتى لان مش لاقي صوره على النت اذا لازم اصوره واجيبهولك

golden man 12-29-2009 10:06 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
زي بتاعى بالظبط بس بتاعى لونه ذهبي والجهاز صينى اسمه k 600
يعنى فيه مميزات كويسه خطين وكارتين ميموري وتلفزيون

amira abdo 12-29-2009 11:57 AM

واااااااااااااو شكله تحفه ياهيما ميرسي ع المرور

bosbos love 12-29-2009 12:10 PM

واااااااااااااااااااااااو
موبيلك تحفة يا هيما
شكلو جميل اوى
ممكن تدهولى لفة
هههههههههههههههههه
وانا موبيلى نوكيا 5130
بس هو حاليا فى التوكيل ادعولو يخرج بالسلامة
اصلو وحشنى اوى بقالو يومين غايب عنى
ههههههههههههه
ودى صورتو
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 12-29-2009 12:19 PM

واااااااااو شكله بردو رقيق اوي انتو كلكو هتتقلبوا هههههههههههههه
ميرسي ياقمر ع المشاركه

vindiesel 01-06-2010 12:04 PM


وده بقى موبايل الديزل

وسع السكه للديزل وموبايله


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 01:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir