![]() |
فكرتي تلبسي بطانية ؟؟؟؟ حصريا # بطانية 2010 #
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا احلىبنانيت فكرة جديدة اخر حاجة هتنعمي معاها بشتاء دافيء وبمنتهى الشياكة والتميز عايزة تحسي انك متميزة ؟؟؟؟ بتحبي تدفي نفسك في الشتاء وفي نفس الوقت مش عايزة كلفته وكعبلة ؟؟؟؟ يبقى الحل هو بطانية 2010 تحدي برد الشتاء استمتعي بالاناقة تمتعي بجمال منظرك في عيني زوجك واجعلي الدفئ في حياتك اينما كنتي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بطانية تتلبس وممكن تقفليها من ورا زي العباية تخليكي دافية وفي نفس الوقت حرة الحركة ومهندمة وشيك موووت تلبسيها وتتفرجي على التليفزيون او تشتغلي على الكمبيوتر بمنتهى الراحة بدل التكتكة تقدري تستقبلي بيها ضيوفك كمان في ليالي الشتاء الكمية محدودة جدا يا قمرات الحقوا امنوا نفسكم من برد الشتاء |
انا عايزة من دى مليش داعوة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اشمعنى هما يدفو وانا لا ههههههههههههههه جميلة جدا وانا عجبانى البطنية دى اوى تسلمى ياقمر على الموضوع |
اجبهولك ياقمر من عيوني الجوز انتي تؤمري هههههههههههههههه
ميرسي ياقمر علي مرورك منوراني بجد |
تحفة بجد وفكرة جديدة يسلمو على الصور |
ميرسي ياقمر ع مرورك والحمدلله انها عجبتك
|
طيب ماهو فية بالطوهات حريمي بردة واشيك هههههههههههه تقبلي مني مروري |
تسلم ايدك بس مفيش بطاطين رجالي
ههههههههههههه |
هههههههههههههههه ميرسي يايوسف حاضر ياصاحب هدورلك ميرسي ع المرور
|
الكميه محدوده مع شركة كذا ميز اوفر سعر واحسن تدفيه لما تلبسيها تولعى فيها علشان تخليكى مدفيه للابد
ههههههههههههههههه ماشي يا ميرو ابعتى اتنين |
لدرجادي بتحبني وعاوز تولع فيا لالالالالالا ده كتير عليا كتير والله هههههههههههه
اضر هجبلك 2 عيوني ميرسي ع مرر بقي |
| الساعة الآن 07:13 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir