منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   فكرتي تلبسي بطانية ؟؟؟؟ حصريا # بطانية 2010 # (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16323)

amira abdo 12-27-2009 08:56 AM

فكرتي تلبسي بطانية ؟؟؟؟ حصريا # بطانية 2010 #
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


ازيكم يا احلىبنانيت

فكرة جديدة اخر حاجة هتنعمي معاها بشتاء دافيء وبمنتهى الشياكة والتميز


عايزة تحسي انك متميزة ؟؟؟؟


بتحبي تدفي نفسك في الشتاء وفي نفس الوقت مش عايزة كلفته وكعبلة ؟؟؟؟


يبقى الحل هو بطانية 2010


تحدي برد الشتاء


استمتعي بالاناقة


تمتعي بجمال منظرك في عيني زوجك


واجعلي الدفئ في حياتك اينما كنتي


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



بطانية تتلبس وممكن تقفليها من ورا زي العباية تخليكي دافية وفي نفس الوقت حرة الحركة ومهندمة وشيك موووت


تلبسيها وتتفرجي على التليفزيون او تشتغلي على الكمبيوتر بمنتهى الراحة بدل التكتكة


تقدري تستقبلي بيها ضيوفك كمان في ليالي الشتاء



الكمية محدودة جدا يا قمرات


الحقوا امنوا نفسكم من برد الشتاء

bosbos love 12-27-2009 09:19 AM

انا عايزة من دى مليش داعوة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اشمعنى هما يدفو وانا لا
ههههههههههههههه
جميلة جدا وانا عجبانى البطنية دى اوى
تسلمى ياقمر على الموضوع


amira abdo 12-27-2009 09:29 AM

اجبهولك ياقمر من عيوني الجوز انتي تؤمري هههههههههههههههه
ميرسي ياقمر علي مرورك منوراني بجد

دبدوباية 12-27-2009 11:43 AM

تحفة بجد
وفكرة جديدة
يسلمو على الصور

amira abdo 12-29-2009 06:36 AM

ميرسي ياقمر ع مرورك والحمدلله انها عجبتك


yousef eldeep 12-29-2009 07:42 AM

طيب ماهو فية بالطوهات حريمي بردة واشيك
هههههههههههه
تقبلي مني مروري

صاحب القلب الميت 12-29-2009 07:55 AM

تسلم ايدك بس مفيش بطاطين رجالي

ههههههههههههه

amira abdo 12-29-2009 08:10 AM

هههههههههههههههه ميرسي يايوسف حاضر ياصاحب هدورلك ميرسي ع المرور

golden man 12-29-2009 09:15 AM

الكميه محدوده مع شركة كذا ميز اوفر سعر واحسن تدفيه لما تلبسيها تولعى فيها علشان تخليكى مدفيه للابد
ههههههههههههههههه
ماشي يا ميرو ابعتى اتنين

amira abdo 12-29-2009 09:22 AM

لدرجادي بتحبني وعاوز تولع فيا لالالالالالا ده كتير عليا كتير والله هههههههههههه
اضر هجبلك 2 عيوني ميرسي ع مرر بقي


الساعة الآن 07:13 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir