![]() |
صور سيراميك تحفة بجد ولو مش مصدقين تعالوا شوفوا بنفسكم
سيراميك نيو فاشن ~~~~~~
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اليوم جايبتلكم سيراميك بافكار غير واتمني تعجبكم . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هههههههههههه
والله جميله جدا الواحد ممكن ينخدع فيها |
ده سيراميك نحطه ع الارض ولا ف النيش ميرسي ياقمر تسلم ايدك
|
لو عندك نيش على قده يبقى حطيه ف النيش أصل بصراحة السيراميك دة حام يتحط ف الأرض ويداس عليه |
تسلم ايدك علي السيراميك التحفه ده [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تقبلي مروري |
هولو ده فعلاسيراميك العادى يعنى وبينحط فالارضيه
يبقى انا هختار السيراميكه دى دا بعد اذنكم يعنى اصلى بحب البحر موت وتسلم ايدك ياجمل دبدوبايه فالدنيا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ده سيراميك !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ده بيتباع بالواحده ولا بالمتر ولا لازاى ده طب بيتباع بالى جواه ولا بنجيب السيراميك ونحشيه هههههههههههههه لا جامد بجد |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اقتباس:
والله علمى علمك ياجولدن بس شكله تحفى يعنى تخيل دة لو انت حطيته ف الأرض الناس هاتخاف تمشى عليه اقتباس:
واللى يعجبك شيليه وامشى على طوووووووووووووووووووووول |
رررروعه ياقمر تسلمي
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 06:46 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir