![]() |
..ْ~▪▫ طقوس" لو"..▪▫..ْ~
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لو كان الأمر بيديّ لِ كنت .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] هنا مارس طقوس" لو".. هنا صفحات بيضاء لــ ارواحكم وخيالكم واحلامكم.. شاركوني ْ,, |
لو كان الأمر بيديّ لَ صنعتُ من المطر رداءاً نقياْ,, [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لو كان الأمر بيديّ لزرعت في قلب كل انسان الحب ومحوت الكره والكذب
|
موضوع جميل يا ستار
|
لو كان الأمر بيديّ لَ كنت اساور من استبرق ..ْ~ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لو كان الأمر بيديّ
لَ كنت زرعت الحب فى قلب من احب..ْ~ |
لو كان الأمر بيديّ لَ جعلتك تثمل حلال من كأس السعاده ..~ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لو كان الامر بيدى لقتلت قلبى قبل ان يغزل نسيج الحب |
اقتباس:
والله يا اسامه انت بتقول حاجات نفس اللى انا عاوزاقولها بالظبط وبرضه بقولك للمره التالته ان احنا افكارنا واحده |
لو كان الأمر بيديّ لَ كنت العِشق الملائًكي ..~ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 07:15 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir