منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اسرار ذكرى ايامنا واسرار حياتنا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15411)

THE STAR 12-09-2009 09:11 AM

اسرار ذكرى ايامنا واسرار حياتنا
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
هُنَا أضّعُ بْيّنْ أرَوحكُمْ العَبْقَه ,
صَنادِيقُ مُخَمليَه..
لتحَتفظَوا بِدَاخلها كلُّ أشَياؤكُمْ الجَميْله
ومشَاعِرُكُمْ الدَافِئْه .
. مُؤصّدَه لاَ يملكَ مفَاتِيَحها سِواكُمْ أنتُمْ وَ
لنَّ يَعبثُ بِهَا عَابِرْ...

فيِ صنْدوقٍ يحمًل ذاًتي ..

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



فيِ صنْدوقٍ امتلىء غَرام اطفًال..


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


فيِ صنْدوقٍ مخمُلي اخُبىُ ضحكَة خجِّل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

فيِ صنْدوقٍ اخُبىَ جنوُني..
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


فماذا تخبون في صناديقكم ؟؟





admin 12-09-2009 10:06 AM

فعلا كل واحده جوه سر مخابيه عن اقرب الناس ليه

لمحه حب 12-09-2009 10:10 AM

يعطيك العافيه على التوبيك وفعلا كل واحد عند سر ومخبيه في صندوقه المخملي

amira abdo 12-09-2009 10:10 AM

بصي هو في اغنيه قالت المفيد
كل واحد عنده سر جوا منه ومداريه دي الحقيقه ومداريها عن اقرب الناس ليه
وفعلا جوا الصناديق دي اسرار كتير تسلم ايدك ياستار

THE STAR 12-10-2009 12:08 AM

ههههههههههههههههههههههههه
انا بحب الاغنيه دي قوي يا ميروو
منوراني
بس انتي ما قولتيش مخبيه ايه في صندوقك المخملي

ادمن ولمحه شكرا لمروركم الجميل ونورتوني واتمنى منكم عوده
علشان تقولولي هتخبو ايه في صندوقكم المخملي

manolly 12-10-2009 05:07 AM

موضوعك جميل يا ستار
بس اعتقد ان الصندوق المخملى ده هو اللى بنخبي فيه الحاجات اللى مفيش اي حد يعرفها
هنيجى هنا ونقولها
ده ميبقاش مخملى خااااااااااااااالص ده يبقى صندوق مخروم
ههههههههههههههههههههههههه هه

ميرسي ليكى يا قمر

THE STAR 12-10-2009 05:28 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
في صندوقي المخمليّ،
تركت خصلة من جديلتي وكلمتين:
اُفتقدتٌك جِداً..!والرب يشًهد..
،

bosbos love 12-10-2009 06:24 AM

الموضوع جميل جدا
واكيد كلنا عندنا اسرار
مفيش حد يعرفها
شكرا ليكى على الموضوع الرائع


THE STAR 12-10-2009 09:03 PM

شكرا ليكم بجد
انا مقدره انم عاوزين تحتفظو باسرراركم لنفسكم
بس بردو في حجات في شخصياتنا كلنا
بنحب دايما نخليها زي ما هيه نحافظ عليها
ومبتبقاش اسرار
عموما انتظر مشاركااتكم

THE STAR 12-10-2009 09:04 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
فيِ صنْدوقٍ امتُلىء عشقُّا للشوكُولاًً..


الساعة الآن 08:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir