![]() |
اسرار ذكرى ايامنا واسرار حياتنا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] هُنَا أضّعُ بْيّنْ أرَوحكُمْ العَبْقَه , صَنادِيقُ مُخَمليَه.. لتحَتفظَوا بِدَاخلها كلُّ أشَياؤكُمْ الجَميْله ومشَاعِرُكُمْ الدَافِئْه . . مُؤصّدَه لاَ يملكَ مفَاتِيَحها سِواكُمْ أنتُمْ وَ لنَّ يَعبثُ بِهَا عَابِرْ... فيِ صنْدوقٍ يحمًل ذاًتي .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فيِ صنْدوقٍ امتلىء غَرام اطفًال.. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فيِ صنْدوقٍ مخمُلي اخُبىُ ضحكَة خجِّل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فيِ صنْدوقٍ اخُبىَ جنوُني.. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فماذا تخبون في صناديقكم ؟؟ |
فعلا كل واحده جوه سر مخابيه عن اقرب الناس ليه
|
يعطيك العافيه على التوبيك وفعلا كل واحد عند سر ومخبيه في صندوقه المخملي
|
بصي هو في اغنيه قالت المفيد
كل واحد عنده سر جوا منه ومداريه دي الحقيقه ومداريها عن اقرب الناس ليه وفعلا جوا الصناديق دي اسرار كتير تسلم ايدك ياستار |
ههههههههههههههههههههههههه انا بحب الاغنيه دي قوي يا ميروو منوراني بس انتي ما قولتيش مخبيه ايه في صندوقك المخملي ادمن ولمحه شكرا لمروركم الجميل ونورتوني واتمنى منكم عوده علشان تقولولي هتخبو ايه في صندوقكم المخملي |
موضوعك جميل يا ستار
بس اعتقد ان الصندوق المخملى ده هو اللى بنخبي فيه الحاجات اللى مفيش اي حد يعرفها هنيجى هنا ونقولها ده ميبقاش مخملى خااااااااااااااالص ده يبقى صندوق مخروم ههههههههههههههههههههههههه هه ميرسي ليكى يا قمر |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] في صندوقي المخمليّ، تركت خصلة من جديلتي وكلمتين: اُفتقدتٌك جِداً..!والرب يشًهد.. ، |
الموضوع جميل جدا واكيد كلنا عندنا اسرار مفيش حد يعرفها شكرا ليكى على الموضوع الرائع |
شكرا ليكم بجد انا مقدره انم عاوزين تحتفظو باسرراركم لنفسكم بس بردو في حجات في شخصياتنا كلنا بنحب دايما نخليها زي ما هيه نحافظ عليها ومبتبقاش اسرار عموما انتظر مشاركااتكم |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فيِ صنْدوقٍ امتُلىء عشقُّا للشوكُولاًً.. |
| الساعة الآن 08:20 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir