منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   الى ان 000احببتهاااا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15409)

الفرعون العاشق 12-09-2009 08:56 AM

الى ان 000احببتهاااا
 
كنت أعيش وحيداً لم يخترق الحب حصنى لم يمسس الحب قلبى , كنت كثيراً ما أسمع عن الحب وألمة فأردت ان لا يجربة قلبى , كنت أنظر إلى عبارة (الحب ليس لة ان ولا اوان ) على أنها شئ تافة لا يجد فى نفسى أى قدر من التصديق , كنت أنظر إلى الحب كأنة موقف عابر لا يتطلب منا حتى مجرد التفكير , كنت عندما أسمع قصص الحب أستمتع بها لكن لم احسه , كنت أعيش الحياة معتقداً أننى سعيد طالما بعيد عنه , كان أصدقائى يتحاكون أمامى عنة كنت اقلل من قدرهم بسببة , كانوا يقولون لى سوف ياتى اليوم الذى تقدر ما نحن بصددة.

إلى أن


قابلتها فى يوم من الايام رأيتها

حينها بنظرة من عيونها انتزعتها

نسيت كل ما قولتة و تذكرتها

عشقتها لدرجة اننى لم أستطع مفارقتها

ادركت انها من أحببتها و تمنيتها

حبيبتى أنتى من ترسمين حياتى

سوف أعيش ليكى كل ايامى

تؤنسين منامى كما تلونين خيالى

إذا العين لم تراكى فالقلب لن ينساكى

قلبى مسحور بحبكى و مقتول بطيفكى

نور الشمس والقمر مرسوم بجفونكى

جمال الصباح بنظرة من عيونكى

بحبٌكى

amira abdo 12-09-2009 09:07 AM

والله العظيم جميله جدا وكلماهتا تحفه تسلم ايدك يا الفرعون العاشق

admin 12-09-2009 10:06 AM

قلبى مسحور بحبكى و مقتول بطيفكى

نور الشمس والقمر مرسوم بجفونكى

جمال الصباح بنظرة من عيونكى


ايه ياعم الكلام الكبير ده

الفرعون العاشق 12-09-2009 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo (المشاركة 104925)
والله العظيم جميله جدا وكلماهتا تحفه تسلم ايدك يا الفرعون العاشق


شكرا لمرورك يا اميره

الفرعون العاشق 12-09-2009 08:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 104972)
قلبى مسحور بحبكى و مقتول بطيفكى

نور الشمس والقمر مرسوم بجفونكى

جمال الصباح بنظرة من عيونكى


ايه ياعم الكلام الكبير ده

حاجه كده على ادى يعنى
شرفتنى بمرورك يا غالى

yousef eldeep 12-10-2009 03:34 AM

قابلتها فى يوم من الايام رأيتها

حينها بنظرة من عيونها انتزعتها

نسيت كل ما قولتة و تذكرتها

عشقتها لدرجة اننى لم أستطع مفارقتها
.................................................. ................
الله عليك يافرعون كدة انت فعلا فرعون

bosbos love 12-10-2009 08:01 AM

الله الله الله
جميل جدا واكثر من رائع
واحساسك عالى جدا
بجد تحفة
تسلم على الكلام الرائع
تقبل مرورى

الفرعون العاشق 12-10-2009 07:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 105244)
قابلتها فى يوم من الايام رأيتها


حينها بنظرة من عيونها انتزعتها

نسيت كل ما قولتة و تذكرتها

عشقتها لدرجة اننى لم أستطع مفارقتها
.................................................. ................
الله عليك يافرعون كدة انت فعلا فرعون

هههههههه
ماشى يا حج تسلم على المرور يا غالى

الفرعون العاشق 12-10-2009 07:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bosbos love (المشاركة 105306)
الله الله الله

جميل جدا واكثر من رائع
واحساسك عالى جدا
بجد تحفة
تسلم على الكلام الرائع
تقبل مرورى

شكرا لمرورك بسبوسه
نورتينى

vindiesel 12-11-2009 03:31 AM

إذا العين لم تراكى فالقلب لن ينساكى

ده انت شكلك واقع اوى

ههههههههههههههه


الساعة الآن 07:03 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir