منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15154)

manolly 12-04-2009 10:01 AM

عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






انت يا ابنى انت وهو


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


اللى طلع برة يدخل جوه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



علشان هتسمعوا كلام من اللى هوا هوا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


مش عايزين بقى لف ولا دوران


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ولا تعمل نفسك حيران


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


لان الضرب هيبقى بالنار


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


احنا كونا عصابة مش هزار



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وناخد من شباب الماجيك
رهينه ادام رهنيتهم
يعنى هانموتهم
وده هيتظبط عندنا
اسئلة بقى وطلبات
وحركات بوليس بناتى
بس جامد اوى


**كونا اقوى عصابة بنات
مكونه من بنات الماجيك**


وهما......هيكونوا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




مواصفات بنات البوليس الماجيكاوى هى:

"1"


بنوتة ملهاش مثيل


كل يوم فستان ومنديل


وكلامها مفيهوش تضليل


بس لو حد فتح بوقه معاها


بتنشره على حبل غسيل


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


"2"


هانقول لمين
دى بتتنافس مع الكين
على حزام جون سينا
لو خدت بوكس منها مش هترجع تانى لينا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


"3"


لا بقى ولا
دى بنت عليها القيمة


صحيح قلبها ابيض ودمها خفيف


لكن شرانية دى بتتقاسم هى الاسد فى رغيف


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


"4"

وللا دى بقى اللى صوتها بيرن زى الصدى



لو خدت قلم منها تفضل تقول انا مين انا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


"5"



دى بنت ميه



ميه وواخدة كمان


نيشان فى ضرب الرصاص


يعنى هاتموت هاتموت


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ]




"6"


بنوته مش اي كلام ورقه وكله تمام


بس وقت الجد تقلب فندام







[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



نحن البنات لا نعرف المستحيل


انا كده عرفتكوا على العصابة ومواصفاتهم


لما نشوفكوا هتعملوا ايه بقى يا غلابة



وهنرجع ليكوا تانى بس مش كده لا دة بزياده



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ورونى شغلكم يابنات

عقبال ماروح اشوف همابيخططوا لى ايه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



وانتظروا اول تمساح اسير
L-)L-)L-)

manolly 12-06-2009 08:05 AM

انتظروا قريييييييييييييييييبا جدا الرهينة الاول معانا من التماسيح

amira abdo 12-06-2009 08:11 AM

هاي يا ميمو يا زميلتي ف العصابة انتو يا رهاين اقصد يا اعضاء اخباركم ايه انا مش جايه اخوفكم لان انتو من غير ما اخوفكم هتاخفوا لوحدكم احنا هنا جاين احتلال جاين ناخد اسري وقريبا زي ما قالت حضرة الظابط مانوللي في رهينه قادمه اللجنه هتجتمع وهنختار ونصيحه مني خلي بالكو علي نفسكو لا يطلع عليكو الاختيار لان اللي هيطلع عليه الاختيار ربنا معاه ويقويه يلا سلاموز انتظروا اول رهينه

karmen 12-06-2009 08:14 AM

هههههههههههههههههههههههه
ايه الكلام الجامد ده
بس مش عاوزه اقول انى مش فاهمه حاجه
عشان مبقاش غبيه
وأشمت التماسيح في عصابة البنات
بس ياريت توضحي ايه المطلوب في الموضوع ده؟؟
شكله موضوع 100 /100 ولا فراخ الجمعيه يا ميمو

البرنس الوحدانى 12-06-2009 08:18 AM

اده اده اده احنا هنبتديها كدة ولا ايه
هو يعنى عشان احنا لطاف معاكوا تعملوا كدة



manolly 12-06-2009 08:19 AM

هههههههههههههههههههههههه
طيب بدل ما تسيحى لنفسك كدة
كنتى اسالينى بينى وبينك
ما علينا
احنا بنات الماجيك عملنا عصابة
هنختار واحد من التماسيح "اللى هما الشباب يعنى"
نساله اسئلة مختلفة ونطلب منه طلبات كتيييييييييييييييير
براحتنا بقى ماهو رهينة
لحد ما ربنا يكرمه ونعفو عنه
وده طبعا مش هيحصل الا لو اخدنا بداله رهينة تانى
تمام كدة ولا لسة عاملة فيها فهمى؟.ظ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟� �؟؟؟؟؟

THE STAR 12-06-2009 08:19 AM

هاااااااااااااااايااات على احلى عصاابة بنوتاات
طبعا انا يشرفني اني انضم الى العصاااابه الخطيره دي
وانا من موقعي دهون بحذركم>>> وبنفس الصوبااع يا تماااسيح المنتدى
شدي حيلك يا مانوللي واحنا كلنا معاكي
واختاري رهينه وماتشيليش هم احنا هنظبط الدنيا
يلا من غير سلااام
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 12-06-2009 08:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى (المشاركة 103529)
اده اده اده احنا هنبتديها كدة ولا ايه
هو يعنى عشان احنا لطاف معاكوا تعملوا كدة



ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
هو ده جزاة اللى يقف في طريق بنات الماجيك>:/>:/>:/>:/
هيكون ده مصيره :-ss:((:((:((:-ss
احنا بقى عصابة قوية اوى ومحدش يقدر يعتررررررررررررررض:ar!:ar!:ar!:a r!:ar!

karmen 12-06-2009 08:41 AM

آه يا خوفي أحسن هما كمان يعملوا عصابة أولاد الماجيك
ساعتها مش هيرحمونا
بس احنا ولا بيهمنا طبعاً

admin 12-06-2009 09:03 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


واحنا الان مستعدين ومش هنسكت

ويثبت


الساعة الآن 06:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir