![]() |
عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
علشان هتسمعوا كلام من اللى هوا هوا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مش عايزين بقى لف ولا دوران [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ولا تعمل نفسك حيران [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لان الضرب هيبقى بالنار [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] احنا كونا عصابة مش هزار رهينه ادام رهنيتهم يعنى هانموتهم وده هيتظبط عندنا اسئلة بقى وطلبات وحركات بوليس بناتى بس جامد اوى مكونه من بنات الماجيك** [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مواصفات بنات البوليس الماجيكاوى هى: بنوتة ملهاش مثيل دى بتتنافس مع الكين على حزام جون سينا لو خدت بوكس منها مش هترجع تانى لينا دى بنت عليها القيمة وللا دى بقى اللى صوتها بيرن زى الصدى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ميه وواخدة كمان "6" بنوته مش اي كلام ورقه وكله تمام بس وقت الجد تقلب فندام ورونى شغلكم يابنات عقبال ماروح اشوف همابيخططوا لى ايه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وانتظروا اول تمساح اسير L-)L-)L-) |
انتظروا قريييييييييييييييييبا جدا الرهينة الاول معانا من التماسيح
|
هاي يا ميمو يا زميلتي ف العصابة انتو يا رهاين اقصد يا اعضاء اخباركم ايه انا مش جايه اخوفكم لان انتو من غير ما اخوفكم هتاخفوا لوحدكم احنا هنا جاين احتلال جاين ناخد اسري وقريبا زي ما قالت حضرة الظابط مانوللي في رهينه قادمه اللجنه هتجتمع وهنختار ونصيحه مني خلي بالكو علي نفسكو لا يطلع عليكو الاختيار لان اللي هيطلع عليه الاختيار ربنا معاه ويقويه يلا سلاموز انتظروا اول رهينه
|
هههههههههههههههههههههههه
ايه الكلام الجامد ده بس مش عاوزه اقول انى مش فاهمه حاجه عشان مبقاش غبيه وأشمت التماسيح في عصابة البنات بس ياريت توضحي ايه المطلوب في الموضوع ده؟؟ شكله موضوع 100 /100 ولا فراخ الجمعيه يا ميمو |
اده اده اده احنا هنبتديها كدة ولا ايه
هو يعنى عشان احنا لطاف معاكوا تعملوا كدة |
هههههههههههههههههههههههه
طيب بدل ما تسيحى لنفسك كدة كنتى اسالينى بينى وبينك ما علينا احنا بنات الماجيك عملنا عصابة هنختار واحد من التماسيح "اللى هما الشباب يعنى" نساله اسئلة مختلفة ونطلب منه طلبات كتيييييييييييييييير براحتنا بقى ماهو رهينة لحد ما ربنا يكرمه ونعفو عنه وده طبعا مش هيحصل الا لو اخدنا بداله رهينة تانى تمام كدة ولا لسة عاملة فيها فهمى؟.ظ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟� �؟؟؟؟؟ |
هاااااااااااااااايااات على احلى عصاابة بنوتاات طبعا انا يشرفني اني انضم الى العصاااابه الخطيره دي وانا من موقعي دهون بحذركم>>> وبنفس الصوبااع يا تماااسيح المنتدى شدي حيلك يا مانوللي واحنا كلنا معاكي واختاري رهينه وماتشيليش هم احنا هنظبط الدنيا يلا من غير سلااام [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه هو ده جزاة اللى يقف في طريق بنات الماجيك>:/>:/>:/>:/ هيكون ده مصيره :-ss:((:((:((:-ss احنا بقى عصابة قوية اوى ومحدش يقدر يعتررررررررررررررض:ar!:ar!:ar!:a r!:ar! |
آه يا خوفي أحسن هما كمان يعملوا عصابة أولاد الماجيك
ساعتها مش هيرحمونا بس احنا ولا بيهمنا طبعاً |
|
| الساعة الآن 06:46 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir