منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   خروف العيد كل سنه وانت طيب يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14614)

admin 11-23-2009 08:08 AM

خروف العيد كل سنه وانت طيب يا [you]
 

السلام عليكم حبايبي جبتلكم صور من الاخررررررر

يعني شي الوحيد الي كنت أتوقع أنو أحسن من أوروبا فيه الأغنام



بس للأسف حتى في الأغنام

أحسن منا




شوفوا كيف شكلها يفتح النفس

V
V
V



هذا قبل ماتذبحه تاخذ معاه صوره=))

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
يا البرتقاله

أشك ان أمها عراقيه ههههههههههههههههه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اهااااااا بس نفسك تقعد معهم يفتح النفس
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وإحنا الي عنا راشين بالبخاخ على راسها

علشان يفرقو بينهم



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ياي مانفسك الا انك تتفرج عليهم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يعني لو بدك تذبح منهم .. قلبك مايطـآوعك



تعالوا خلونا نشوف أغنامنا والفرق الشاسع



يعني صغرة عليه الارض





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
سمعتوا بالمثل الي يقول :


تيس في الايد احسن من عشره على الشجره

انزلوا
ّ
ّ

ّ
شوفوا الصوره =))ورح تعرفو الفرق

هههههههههه متشردين 8-}
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يعني حتي في الغنم بناخذا صفررررر
مع مرتبت اشرف

منفول

amira abdo 11-23-2009 08:15 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه
بجد الصور جامده والتعليقات جامده ياربي حتي الخرفان هما احسن هههههههههههههه بس صور جامده ميرسي يا ادمن

لمحه حب 11-23-2009 08:19 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه
بجد مت ضحك اااااااايه دول مش غنم دول قرود تسلم على الموضوع

دبدوباية 11-23-2009 10:13 AM

وانت طيب يا أدمين والسنة الجاية المنتدى كله يبقى على جبل عرفات صحبة ان شاء الله
وشكرا ع الصور فعلا دمها خفيف جدا يعنى

admin 11-23-2009 02:26 PM

مشكور ليكم جميعا

ويارب

لؤلؤة الايمان 08-25-2010 09:22 AM

ههههههههه
كل سنة وانت طيب
والجميع بخير

amera123 10-11-2010 10:51 AM

عليكم السلام ياغالى

المحاسب 10-20-2010 09:24 PM

حلوه الصور
بس لسه بدرى على العيد اوى
تسلم الاياااااااااادى

John99 11-13-2010 11:03 AM

Hhhh good work:p:)):)):))**==

الراوي 22 11-25-2010 03:21 AM

مشكور حبيبي ادمن وبارك الله بيك وانشاءالله تحصل لون حلو من هذي الالوان مشكور مره ثانيه


الساعة الآن 03:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir