![]() |
بيتزا بشكل مختلف بالصور
المقادير:
3 اكواب من الطحين نصف كوب زيت رشة ملح 4 ملاعق كبيرة حليب ملعقة صغيرة سكر ملعقة كبيرة خميرة نصف كوب ماء دافيء نعجن نترك العجين ليرتاح نصف ساعة بمكان دافيء ثم نفرد العجينة بالصينية والخطوات كما ياتي : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ضع الصلصة كما تشاهدون ونضع الحشوة مع الجبنة وحسب الذوق [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نأخذ كل طرف قطعناه ونلصقه كما هو مبين بعد الانتهاء من كل طرف ندهنها ببياض البيض المخفوق ونضع القليل من السمسم او حبة البركة وهدا حسب الرغبة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نضعها بالفرن قليلا لتحمر صحتين والف عافية.. |
تسلم ايدك على البيتزا
مشكور لمحه |
الله يسلمك منورررر الموضوع
|
ع فكره انا بعملها دلوقتي وهشوف ايه النتايج اول مره اطبخ فى حياتي هي بتخمر دلوقتي عارفه لو طلعت وحشه هقفل الموضوع ده ههههههههههههههههههه |
ههههههههههههههههههه
انت بس صفي نيتك وخليك شيف وان شاء الله تطلع كويسه يعني كدا المنتدي معزوم النهردا |
هتجوعينا كده يا لمحه
حواوشى وبيتزا تسلمى يا قمر انا هفكر واجى تقدملك بقى ربة بيت متكامله |
ههههههههههههههههه
حتجي علشان الحواوشي بس منوررررررررررر |
البيتزا طلعت تحفه اتهبلوا عليها فى البيت ربنا يكرمك يا لمحه ويطعمك مايحرمك ويوعدك ببحر بيتزا تمشي فى وسطيه |
ههههههههههههههههههههههههه هه
تسلم كدا نيمت المنتدي امس جعانين مستنين البيتزا ماااااااشي الحمد لله انها طلعت كويسه انا كنت شيله هم لاتقفل الموضوع والعيب في الشيف الي عمل البيتزا منورررررر وصحتين واي اكله عوزه احنا في الخمدمه |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 01:23 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir