منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   مفااااااااااااااااااااااا ااااااااااجئة بس بشروط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1407)

night_fox 03-17-2008 07:28 AM

مفااااااااااااااااااااااا ااااااااااجئة بس بشروط
 

هاااااااااااااااااااااااا ااااااااااي؟؟
ازيكم ياشباب؟؟؟
انا النهارده عملتلكم مفجأة كبيره جدا
ودي هدية مني ليكم
وهي اني انا النهارده جايبلكم صور كل مشتركين شباب الماجيك !!!!!!!!!!


طبعا كلنا نفسنا نعرف شكل المشتركين اللي معانا



:36_6_7:

بصوا انا هوريكم الصور بس عندي شرط
انزل تحت عشان تعرف الشروط


















1_ ممنوع تشوفوا الصور وتطلعوا لازم تسيبوا رد قبل الخروج




2-ممنوع نشر الصور بتاعت المشتركين لأن دي أمانه
وهما زي أخواتنا بالظبط ومانرضاش ليهم بكده...




3-ممنوع تنتقض صورة حد من الأعضاء وتقول ان شكله معفن
عشان لازم نحترم مشاعر الآخرين
أصلا كلهم زي القمر..




4-تقولوا ايه رأيكم بصراحه انا شكلي حلو ولا لأ ههههههههههههه




5_ تقولوا مين اشيك شباب الماجيك من الموجودين في الصور



6- مين أحلى ولد في شباب الماجيك من الموجودين في الصورة



7- اذا قلت ان صورتك مش موجودة يبقى انت بتضحك عليا!!!
عشان كل المشتركين موجودين
واذا كنت بجد مش موجود في الصورة فاعرف وقتها انك كنت اللي مستخبي ورايا ولا ورا اي مشترك تاني










8- أوعدني انك تنفذ كل الشروط






طالما بقى انت قد الشروط دي أنا مش هحرمك من الصور


انزلوا تحت:36_9_2:
كمان تحت[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
























































قربتوا تشوفوا صور شباب الماجيك
يلااااااااا





















































كمان تحت خلاص قربتوا









































وصلتوا خلاص





ايه رأيكم في مشتركين وعائلة شباب الماجيك؟؟؟؟؟؟؟؟


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





ههههههههههههههههه


أنا شايف انه
والله أحلى شباب الماجيك في العالم
عائلة جميلة جدا ومتكامله


يلا بقى ردوا زي مإتفقناووعد الحر دين عليه

يارىت يكون عجبكم الموضوع
:36_3_19::36_3_19::36_3_19:

bsbosa 03-17-2008 07:50 AM

ههههههههههههه
تمام ياجميل
احلي شباب

Silver 03-28-2008 12:16 PM

فعلاً أحلى عائلة الماجيك

ودى مفاجئة جميلة جداً

وربنا يوفقك الجميع

تسلم يا سعيد

scOrpiOn KinG 04-02-2008 10:40 PM

بيس يا مان
بس انا كنت مستخبى وراك ماكنتش باين

sha3lan 04-02-2008 11:27 PM

ههههههههههههه



جميل موضوع متميز ...


شكرا لك نتمنى منك المزيد ......


شكرا لك يا اخ :
mr pirate



:36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7::3 6_6_7:

night_fox 04-03-2008 11:10 AM

شكرا على الردود يا جماعة
وعلى فكرة انا وسعت ليك علشان تظهر ياscorpion
شكرا

الماجيك 11-18-2008 10:03 PM

أحلى مفاجئة

ملاك الروح 11-18-2008 10:33 PM

ههههههههههه
والله الصوره تحفه
بس انا مش فاكره انا كنت واقفه فين بالضبط
تسلم يا mr pirate

salma 11-19-2008 01:50 AM

هههههههههههههههههه
مفاجئة جميلة يا ملاك
تسلمى

radwan 11-19-2008 07:06 AM


اه
انا اهه
افتكرت
كنت ورا المشرف
اللى بيلعب فى منخيره

لذيذ الموضوع


الساعة الآن 02:04 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir