![]() |
طب أومال مات إزاى؟؟!!
كان اتنيين اصحاب بيتكلموا دار بينهم الحوار ده[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الأول : ازيك وايه اخبارك وايه اخبار والدك ان شاء الله يكون بخير بقالى سنين مشفتوش التاني : انا الحمدالله بس ابويا تعيش انتا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الأول : الله يرحمه انا فاكر انه كان عنده القلب التاني : ايوه بس هو مماتش بسببه الأول : امال مات من ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ التاني : الله يرحمه فى اخر ايامه نظره ضعف طلع البلكونه مخدش باله من السور وقع وانت عارف احنا فى الدور الرابع الأول : الله يرحمه بجد موته شنيعه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : بس هو مماتش بسبب الوقعه الأول : امال مات ازاى!!![عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الثانى: عمالناله بتاع 14 عمليه جراحيه الاول: الله يرحمه اكيد مات وهو بيعمل عمليه منهم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الثانى : لا مماتش وهو بيعمل العمليات الاول : امال مات ازاى!!!!![عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : خلص العمليات بس كان بيمشى بعكاز وهو بيعدى الطريق عربيه خبطتته الأول : ياالله الله يرحمه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : بس ربنا ستر كان لينا جار لحقه خده على المستشفى بس النزيف الداخلى كان جامد اوى الأول : ياالله الله يرحمه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : وبعد كده سفرناه على بره وفضلنا هناك ست اشهر لحد ما صحته اتحسنت الأول : طب امال مات ازاى !!![عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : جاله فشل كلوى وفضلنا ندور على متبرع لحد مجاله تسمم الأول : الله يرحمه ارتاح [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : بالصدفه جه واحد قريبنا واتبرعله فى اخر نفس الأول : امال مات ازاى !!![عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : مره وهو قاعد فى البيت البوتاجاز كان شعال ومكنش واخد باله والشقه اتملت غاز الأول : ياالله الله يرحمه موته بشعه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : بس والله جارنا الله يجزيه الخير كسر باب البيت ولحقو بآآآآآآآخر لحظة الأول : طب متفهمنى مات ازااااااااااااااااى !!!!!!!!!!!!!!!!![عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التاني : والله احنا اخر ما زهقنا اضطرينا نضربه بالرصاص[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
التاني : والله احنا اخر ما زهقنا اضطرينا نضربه بالرصاص[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والله شكلى هعمله معاكى |
والله والله ممتازةيكفي ان انا ضحكت
|
هههههههههههههههههههههههه
ما هو صحيح مش عاوز يموت ايه اللزقه ده |
اقتباس:
:((:(( =((=(( تضربنى بالرصاص [-([-( |
اقتباس:
والله انا لما بعرف اضحكك بحس انى انجزت انجاز عظيم ميرسي كتير على مرورك |
اقتباس:
يعنى مليون موقف حصله لو كان قطه كان مات من عشر سنين فظيييييييع ميرسي هيما على مرورك |
طب متفهمنى مات ازااااااااااااااااى !!!!!!!!!!!!!!!!![عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه |
هههههههههههههههههه
ميرسي كتير يا زيزو على مرورك العطر |
هههههههههههههههه بجد يستاهل دا انا روحى طلعت دا جرهم الظاهر كان بيحبو اوى ههههههههههههههههه |
| الساعة الآن 05:48 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir