![]() |
مجموعه من الصراصير اهدء الى كارمن
مجموعه من الصراصير اهدء الى كارمن [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عندي الكم 2 طريقه لقتل صرصور ;;);;);;);;);;);;) الطريقة الأولى هي : الطريقة العصرية :-B:-B:-B:-B:-B وهي استخدام المبيد الخاص بالحشرات ، ويلجأ لهذه الطريقة الفتياتعيوبها إنها تسبب رائحة في الغرفة الموجود بها الصرصور ومن مميزاتها أنها تسهل على مستخدمها نقل جثة الصرصور الضحية لأنه يبقى كتلة وااحدة و الطريقة الثانية : طريقة الشبشب =))=))=))=))=))=)) ويلجأ إليها الأشخاص العمليين الذين يتميزون بإنتهاز الفرصعيوب هذه الطريقة شيئين 1-التصاق الضحية بالنعال 2-توسخ السجاد بسوائل الضحية ومن مميزاتها : إنها توفر غذاء سهل النقل للنمل ~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X( |
بجد موضوع قمه فى قشعره الجسم
ربنا معاكى كارمن |
لاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا
ييييييييييييييييييييييييي عععععععععععععععععععععععع اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ أنا لما شفت الصور جاتلى حاله غير طبيعيه يااااااااا ميرسى يا أسامه على الهديه الرائعه بشكرك والله من كل قلبى |
هههههههههههههههههه
اكيد كارمن هتتعلم من الهدية دى وداعا لاى صرصار من النهردة هههههههههههههههههه |
ايه يا ادمن الموضوع المقشعر ده
بس بجد هدية رائعة لكارمن شكلها بتحب الصرصور ههههههه |
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ana awel mara ashof hedya zay keda hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhh ana msh 2ader abatal de7k hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mabrouk ya karmen w3o2bal elsana elly gaya isa w tkon elhedya kbeera shoya se7lya meslan |
ههههههههههههه
ماشى اتتريأو براحتكم بس أنا عاوزه أعرف يا أسامه ايه المغزى والهدف من الهديه الرائعه دى؟؟؟ ;););););););) |
ههههههههههههههههههههههه
بجد موضوع قمة وجع البطن بس جااااااااااااامد ومبروك عليكى يا كارمن |
هههههههههههههههههههه
بتباركلى ؟؟ الله يبارك فيك وعقبالك يا أسمر |
ههههههههههههه أنا جسمى قشعر هه مبروك عليكى يا كارمن وعقبال المنتدى كله يجيله أى حاجة تانية غير الصراصير |
| الساعة الآن 03:51 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir