منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   مجموعه من الصراصير اهدء الى كارمن (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10647)

admin 05-22-2009 02:32 PM

مجموعه من الصراصير اهدء الى كارمن
 
مجموعه من الصراصير اهدء الى كارمن

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



عندي الكم 2 طريقه لقتل صرصور
;;);;);;);;);;);;)

الطريقة الأولى هي : الطريقة العصرية
:-B:-B:-B:-B:-B
وهي استخدام المبيد الخاص بالحشرات ، ويلجأ لهذه الطريقة الفتيات

عيوبها إنها تسبب رائحة في الغرفة الموجود بها الصرصور

ومن مميزاتها أنها تسهل على مستخدمها نقل جثة الصرصور الضحية لأنه يبقى كتلة وااحدة

و الطريقة الثانية : طريقة الشبشب
=))=))=))=))=))=))
ويلجأ إليها الأشخاص العمليين الذين يتميزون بإنتهاز الفرص

عيوب هذه الطريقة شيئين

1-التصاق الضحية بالنعال

2-توسخ السجاد بسوائل الضحية


ومن مميزاتها : إنها توفر غذاء سهل النقل للنمل

~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(


nada minnie 05-22-2009 10:19 PM

بجد موضوع قمه فى قشعره الجسم

ربنا معاكى كارمن

karmen 05-22-2009 10:45 PM

لاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا
ييييييييييييييييييييييييي عععععععععععععععععععععععع
اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ
أنا لما شفت الصور جاتلى حاله غير طبيعيه
يااااااااا ميرسى يا أسامه على الهديه الرائعه
بشكرك والله من كل قلبى

بلابل 05-23-2009 02:58 AM

هههههههههههههههههه

اكيد كارمن هتتعلم من الهدية دى

وداعا لاى صرصار من النهردة

هههههههههههههههههه

البرنس الوحدانى 05-23-2009 03:01 AM

ايه يا ادمن الموضوع المقشعر ده

بس بجد هدية رائعة لكارمن
شكلها بتحب الصرصور
ههههههه

night_fox 05-23-2009 03:27 AM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ana awel mara ashof hedya zay keda
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhh
ana msh 2ader abatal de7k
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mabrouk ya karmen
w3o2bal elsana elly gaya isa
w tkon elhedya kbeera shoya
se7lya meslan

karmen 05-23-2009 03:40 AM

ههههههههههههه
ماشى اتتريأو براحتكم
بس أنا عاوزه أعرف يا أسامه ايه المغزى والهدف من الهديه الرائعه دى؟؟؟
;););););););)

el asmar 05-24-2009 09:38 AM

ههههههههههههههههههههههه
بجد موضوع قمة وجع البطن
بس جااااااااااااامد
ومبروك عليكى يا كارمن

karmen 05-27-2009 01:37 AM

هههههههههههههههههههه
بتباركلى ؟؟
الله يبارك فيك وعقبالك يا أسمر

عمر-غانم 06-20-2009 09:31 PM

ههههههههههههه
أنا جسمى قشعر
هه
مبروك عليكى يا كارمن
وعقبال المنتدى كله يجيله أى حاجة تانية غير الصراصير


الساعة الآن 03:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir