منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   ضيف في مطبخ الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17460)

GHOST 05-10-2010 05:14 PM

موضوع هايل وبالتوفيق

ودي هديتي ليكي وللموضوع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وياريت لو نشوف

أشهر الأكلات المصريه

وهيا المحشي



احساس برئ 05-10-2010 10:45 PM

اوبس هو انا
طيب استعنى بالشقى على الله
والبدايه كدا محشى مافيش اكله
خفيفه
عموما اوك
وانى ياجوست ويوصلك المحشى

احساس برئ 05-11-2010 12:11 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
واول طلب اقدمه فالمطبخ لجوست
المحشى اتفضل طلبك جاااااااااهز
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 05-11-2010 12:58 AM

اهلا احساس اهلا بالشيف
ليلتنا فل ان شاء الله

lost love 05-11-2010 01:01 AM

اهلا اهلا دانتى هتشوفى ايام زى العثل
هاتيلى عايزه كيكه كدا على ماافككرلك فااكله حلوه

golden man 05-11-2010 02:40 AM

انا عاوز كبسه سعودى

ايلول 05-11-2010 02:45 AM

هى هند اللى فى المطبخ

يبقى هطلب

سويسرول بالجيلى

احساس برئ 05-11-2010 04:03 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الكيكه

احساس برئ 05-11-2010 05:00 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الكبسه السعودى

احساس برئ 05-11-2010 05:07 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

سويسرول الكيك بالجيلى

لمحه حب 05-11-2010 05:43 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه مكنتش اعرف انهم بيحبوكي كدا يعطيك العافيه

lost love 05-11-2010 06:33 AM

امال هو احنا عندنا اغلى ولا اعز منها

eltohamy 05-16-2010 07:33 AM

عايزين اى مشرب ساقع فى الجو الحر ده

admin 05-16-2010 08:13 AM

ايه ياجماعه


هو المطبخ نائم كده ليه


شكلك الشيف مش بيعرف يعمل اكل

احساس برئ 05-16-2010 09:13 PM

لاوالله يااسامه انتم اللى مش بتطلبوا
عاجبكم كدا فين الطلبااااااااااااات
دى الحاجه الساقعه بتاعه تهامى

احساس برئ 05-16-2010 09:22 PM

اكبر ازازه حاجه ساقعه للتهامى ولو عايز يعزم المنتدى كله معاه كمان

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

واااااااااااادى الكوبايه بتاعتها كمان

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 05-16-2010 09:40 PM

طب يا هنوده عاوز جمبري

احساس برئ 05-16-2010 09:50 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الجمبرى لكابتن هيما

لمحه حب 05-16-2010 10:02 PM

يعطيك العافيه عوزه بقي اكله على زوقك

ايلول 05-17-2010 04:22 AM

يا عينى عليك يا تهامى
هتقدر تشربها لوحدك
ههههههههههههههههههههههههه ه
يبقى الله يرحمك كنت كويس وابن حلال

ايلول 05-17-2010 05:18 AM

اه نسيت اطلب اكلتى
شوفى بقه يا شيف
انا عاوزاكى تعمليلى

طبق سوفليه بالخضار

admin 05-17-2010 08:41 AM

انا عايزي سوسيس

lost love 05-18-2010 03:59 AM

سورى ياجماعه هند هتتاخر شويه لانها بتمتحن اليومين دول
وان شاء الله اول ماتخلص تجيب كل المطلوب منها
والله الموفق للجميع

ايلول 05-18-2010 04:52 AM

ربنا يوفقها يارب
ويوفق كل اللىبيمتحنوا
ويارب يوفق اولادى كمان وكل المسلمين

admin 05-18-2010 07:43 AM

ربنا معها

لمحه حب 05-18-2010 08:24 AM

ربنا يوفقها ياارب ويوفق كل الي بيمتحنووووووو

lost love 05-18-2010 08:37 AM

اللهم امين يارب معانا جميعا

احساس برئ 05-18-2010 10:51 PM

خلصت الامتحانات تدعوتكم وصلت ياجماعه الامتحان زي الزفت

ايلول 05-19-2010 12:54 AM

ليه كده حبيبتى هند زعلتينى والله
على العموم ربنا يوفققك يارب

احساس برئ 05-19-2010 06:34 AM

يارب والله ادعوا وربنا يسامح الي هيدعي عليا

admin 05-23-2010 08:32 AM

انا عايز بوفتك حلوه الامتحانات

lost love 05-23-2010 09:49 AM

عايزين ياشيف الاكله الغريبه دى

قرصان التنور


لمحه حب 05-24-2010 10:58 PM

يعطيك العافيه ياريت طبق سلطه فؤاكه

احساس برئ 05-26-2010 08:39 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


البوفتيك

احساس برئ 05-26-2010 09:08 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قرصان التنور

طلباتك عسل مش لاقياها

احساس برئ 05-26-2010 09:32 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

سلطه الفواكه


الساعة الآن 04:09 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir