منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   رشح معانا مين هيكون ايه........؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9520)

admin 09-29-2009 07:23 AM

بروفيسير المنتدى

silver

4
ever

manolly 09-30-2009 05:29 AM

بناء على اغلبية الاصوات
تم تحديد مين هو البروفيسير بتاعنا
احب اقولك الف مبروك وانت فعلا بروفيسير وتستاهل اللقب


(((*)(((*)(((*)(((*)(((*)((بروفيسير الماجيك))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



***silver***

@};-@};-@};-@};-@};- (*)(*)@};-@};-@};-@};-@};-




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
silver
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 10-01-2009 01:59 AM

مبروك يا بروفيسير المنتدى(silver)
طب حددى اللقب التانى يا مانوللى ياللا

manolly 10-01-2009 11:37 AM

طيب بعد ماحددنا اول لقب
نحدد تانى لقب عندنا وهو



((((((((((قاضي المنتدى))))))))))

وده هيكون مسئول عن النظر في اى مشكلة بين الاعضاء ومحاولة حلها بس بشكل رسمى
ومن رايي انه يكون مسئول عن محكمة الحب والرومانسية وكرسي الاعتراف عقبال ما يرجع عمرو وبلابل
بس حتى لو رجعوا وكملوا هيكون من حقه انه يدخل في المحاكمة سواء هنا او هنا



هااااااا رشحوا بقى مييييييييييييين

والترشيح هيكون لمدة اسبوع
وان شاء الله الخميس الجاى هيتحدد مين هو القاضي بناء على ترشيحاتكم

manolly 10-01-2009 11:41 AM

بما ان سيلفر بقى

(((*)(((*)(((*)(((*)(((*)((بروفيسير الماجيك))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)

اطلب منك بعد اذنك طبعا تعملنا موضوع (مثبت) وده يكون لاى استفسارات عن اى حاجة سواء ليها علاقة بالمنتدى او باى حاجة تانى غيره
وهيكون مطلوب منك الرد على اى اسئلة تجيلك في قدر استطاعتك طبعا يا بروفيسير

manolly 10-02-2009 01:01 PM

هاااااااا مفيش ترشيحات لييييييييه
وفين موضوعك يا سيلفر


manolly 10-10-2009 10:58 AM

((((((((((قاضي المنتدى))))))))))

وده هيكون مسئول عن النظر في اى مشكلة بين الاعضاء ومحاولة حلها بس بشكل رسمى
ومن رايي انه يكون مسئول عن محكمة الحب والرومانسية وكرسي الاعتراف عقبال ما يرجع عمرو وبلابل
بس حتى لو رجعوا وكملوا هيكون من حقه انه يدخل في المحاكمة سواء هنا او هنا



ايه محدش ينفع يكون قاضى هنا ولا ايه


انا ارشح كارمن

golden man 10-10-2009 11:22 AM

مبروك يا سيلفر ورشح للقاضى عمرو زى ما هو

admin 10-10-2009 02:29 PM

انا ارشح كارمن

manolly 10-12-2009 07:43 PM

تمام كارمن 2
وعمرو 1


مين تانى هيرشح


الساعة الآن 03:01 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir