منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15154)

golden man 12-23-2009 12:22 PM

انا مقلتش حاجه ايه يا ملووكه انتى تقوليلها كلام ما قولتوش
طب انا كنت زعلتك علشان توقعى بينى وبين ميمو حبيبة قلبى
ده قلبى اذين وبطين وميمو

bosbos love 12-23-2009 12:45 PM

هههههههههههههههه
حلوة دى يا هيما
ايوة كدا صلح موقفك بدل
متحكم عليك حكم جامد

manolly 12-25-2009 05:30 AM

شوفت فار اسود
ممممممممممممممممممم
طيب وعملك ايه يا ترى
عضك ولا ضربك ولا عمل فيك ايه
ياريتك بس متكونش جريت منه
ههههههههههههههههههههههههه ههه
الفار طبعا

karmen 12-25-2009 06:24 AM

ياااااااااااااااااااااااا ااااااه
هو لسه جولدن هنا
حلاااااااااااااااااااوتك
طب ياللا بقى خد دول عالماشي
1-إيه هي آخر مسج وصلتلك عالموبايل؟
2-حبيت كام مره في حياتك حب حقيقي؟
3-أعجبت بكام بنت في حياتك؟
4-لو مكانش إسمك إبراهيم كنت تحب يكون إسمك إيه؟
5-ليه النيك نيم بتاعك سواء عالميل أو المنتدى هو جولدن مان؟
هل إنت حاسس إنك رجل ذهبي فعلاً؟
6-ممكن ترتبط بواحده كانت مرتبطه قبلك بكذا واحد؟
7-انت رومانسى اكتر ولا واقعى اكتر؟
8-ايه هى مواصفات شريكه حياتك ؟ ولقيتها ولا لسه؟
9-مين هي زميلتك اللي هتهديها ورده ؟(في السؤال اللي جاوبته لستار)

10-ايه رايك فى الحب عن طريق النت ؟ وممكن ترتبط من على النت ولا لا؟
ياللا يا نجم

عيش مع الشويه دول
ومتفتكرش إنها كده النهايه
ده إحنا لسه بنقول يا هادي

ملاك الروح 12-25-2009 06:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 112320)
انا مقلتش حاجه ايه يا ملووكه انتى تقوليلها كلام ما قولتوش
طب انا كنت زعلتك علشان توقعى بينى وبين ميمو حبيبة قلبى
ده قلبى اذين وبطين وميمو

انت مقولتش حاجه يعني انا جايبه الكلام م جيبي
خليك شجاع بس كدا وقول انا قولت ولما يحصلك حاجه متخفش أنا مش هقف معاك يارب نفسي

karmen 12-25-2009 10:29 AM

إيه يا نجم مش شايفين اجاباتك يعني؟؟؟؟؟؟؟
مممممممممممممممممم؟؟

THE STAR 12-25-2009 10:35 AM

انا عاااااايزاااكو متخليهووش يعرف يتنفس بس من كثر الاسئله
احنا مش بنهزر هنا
كفايه الحزب الفسكان بتاعهم دهون
والاسئله الكثييره اللي اتسألتها هنااك ها ؟
يلا يا سي جولدن اتفضل جااوب
وبسرعه علشان احنا مش فاضيين
ورانا رهاائن كثيير

golden man 12-25-2009 10:42 AM

اها
اوك ماشي انتوا تؤمرو

golden man 12-25-2009 11:02 AM

1-إيه هي آخر مسج وصلتلك عالموبايل؟
عايزه قبل ما تسالى ولا بعد اما سالتى
من واحد صحبي عاوزه نصها يعنى
ص+ ا + ح + ب + ك
للأبد ..
وإذا ما يعجبك احذف الصاد واعتبر الباقى عهد
2-حبيت كام مره في حياتك حب حقيقي؟

لا لسه مفيش حقيقى
3-أعجبت بكام بنت في حياتك؟
مش عارف ( مش قادر احدد )
4-لو مكانش إسمك إبراهيم كنت تحب يكون إسمك إيه؟
إبراهيم
5-ليه النيك نيم بتاعك سواء عالميل أو المنتدى هو جولدن مان؟
الى خطر على بالى
هل إنت حاسس إنك رجل ذهبي فعلاً؟
ذهبي بس الذهب الاسود والى يجاوب على السؤال ده مش انا
6-ممكن ترتبط بواحده كانت مرتبطه قبلك بكذا واحد؟
نووووووووووووووووو
7-انت رومانسى اكتر ولا واقعى اكتر؟

لما يبقى فيه رومانسيه واعيشها ابقى احدد واجاوبك
8-ايه هى مواصفات شريكه حياتك ؟ ولقيتها ولا لسه؟

تكون ذات خلق ودين تكون روحها خفيفه وكل اما الاقيها تضيع فمبقتش ادور
9-مين هي زميلتك اللي هتهديها ورده ؟(في السؤال اللي جاوبته لستار)

كانت واحده زميلتى فى الكليه
10-ايه رايك فى الحب عن طريق النت ؟ وممكن ترتبط من على النت ولا لا؟
هو ممكن يحصل انه يبقى فيه حب عن طريق النت بس انا ما احبذهوش لان كل شخص ممكن يكون بيضحك على التانى او بيتسلى بيه الكلام بيتذوق لكن لو شخص تعرفه وقدامك هيبقى احسن وانا ميتهياليش انى ممكن ارتبط من على النت لازم اشوف الشخص واعرفه معرفه تامه

golden man 12-25-2009 11:05 AM

ماشي يا ملوكه وانا كنت مفكرك هتقفى معايا وادينى جاوبت يا ابله كوكى واما نشوف يا استار
مش ارف انا مزعلك كده ليه عاوزه تخلصي منى


الساعة الآن 07:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir