منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى العاب التورنت (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   fifa09 Demo حمل الديمو برابط سريع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4946)

0000 11-25-2008 02:03 AM

مشكوووووووووووووووووووووو ووووور

ماهر 12-04-2008 02:39 AM

بالله شكرا

ياسر المصرى 1 12-11-2008 01:41 PM

مشكككككوووووووووووووووورر ررررررررررر

ukool 01-06-2009 11:36 PM

مشكووووووووووووور

المعمرون 01-08-2009 11:47 PM

شكرااااااااااا علي الموضوع

الحربي12 01-14-2009 08:35 AM

مشكوووووووووووووور

النعيمي عز وفخر 01-29-2009 08:36 AM

thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

tafa 01-29-2009 08:33 PM

شكرا على اللعبة الجميله

ممكن اعرف متطلبات التشغيل

Silver 01-30-2009 12:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tafa (المشاركة 33809)
شكرا على اللعبة الجميله

ممكن اعرف متطلبات التشغيل

الحد الادني
Supported OS: Windows XP
Processor: Pentium 4 2.4 Ghz or *****alent
Memory: 1 GB
Graphics: 6600 Nvidia graphics card or ATI *****alent with support for Pixel Shader 3
DirectX Version: DirectX 9.0c
Sound: DirectX Compatible
Hard Drive: 4 GB
المواصفات الموصي بها
Supported OS: Windows XP / Vista
Processor: AMD or Intel Dual Core Processor
Memory: 2 GB
Graphics: 7800 Nvidia graphics card or ATI *****alent
DirectX Version: DirectX 9.0c
Sound: DirectX Compatible
Hard Drive: 4 GB

عزت شان 01-31-2009 12:07 AM

شكرا على الموضوع الجامد ده


الساعة الآن 06:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir