![]() |
اها اتفضلي يا دبدوبايه احنا متظرينك يا عروسه ورينا تجهيزات فرحك ياقمر
|
حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه هيجيلى تخلف والله بعد ما جهزت كل حاجة للفرح وبدوس اوكى لاقيت مكتوبلي تقريرك لا يمكن معالجته لأنك قمت بتسجيل الدخول في الصفحه السابقة منذ تم تحميلها. رجاء عد للخلف (الصفحة السابقة) واعادة تحميل الصفحة السابقة. لو مكانى هتعملوا ايييييييييييييييييييييييه ؟ |
ههههههههههههههههههههههههه ههههه معلش ياقمر
بجد هي حاجه مستفذه بس عشان خاطر الماجيك عيدي تاني عشان احلي منتدي ف الدنيا بلييييييييييييييييييييز |
هو المفروض مين العروسة أنا ولا أميرة |
مين الى هتبقي العروسه
|
خلاص انتي يا دبدوبايه لان مانوللي استسلمت خليكي انتي العروسه ورينا انتي يا قمرايا
|
انتى العروسة يا دبدوباية
ربنا معااااااااااااااكى انا مش مكتوبلي ابقى عروسة الماجيك |
دى الدبل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودة الفستان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودى الطرحة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودة المكياج [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودى الجزمة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودة التاج [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودى التورتة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودة بوكيه الورد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دى بقى القاعة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودة البيت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بالنسبة بقى للشبكة فهى هدية العريس لعروسته وانا ساياها لتقديره هو وامكانياته أما دعوة الفرح فأنا مش هاعمل دعوات وهاقول الدعوة عامة لكل اللى بيحبونىوأولهم أعضاء الماجيك |
ايه الجمال ده يا جامده يا دبدوبايه تجهيزات تحفه بجد تسلمي يا قمر وذوقك تحفه
|
والله يا دبدوبه هى جميله جدا
قصدى احلام جميله جدا بس مين عارف ربنا يوفقك وتحققيها |
| الساعة الآن 09:25 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir