منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هل أنت(مع) أو (ضد) ؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10540)

MORO CHOCOLATE 05-29-2009 08:08 AM

ضده
لان من وجهة نظري مفيش حاجة اسمها حب من اول نظرة
دة بيبقى اسمه اعجبـــــــــــاب مش حب
الحب معناه اوسع بكتير من مجرد الاعجاب

هل انت مع او ضد تعقيدات الزواج من جانب اهل العروسة؟

البرنس الوحدانى 05-30-2009 04:00 AM

ضده طبعا

هل انت مع او ضد سرقة ايميلات الاخرين؟

EzAt99 06-02-2009 10:01 AM

طبعا ضده.....
هل أنت مع أو ضد تهور رجال الديليفري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 06-02-2009 10:39 AM

يعنى ايه تهور رجال الديليفرى
وهما بيتهوروا فى ايه؟؟

EzAt99 06-02-2009 10:57 AM

أبسطهالك......
أقصد إنهم بيسوقوا بسرعة زائدة عن الحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟مع العلم إن دا غصب عنهم

prince of alex 06-02-2009 11:56 PM

يا سلاااااااااااااام

هل انت مع لبس الشباب للسلاسل

EzAt99 06-03-2009 09:51 AM

لا طبعا
دا حرااااااااااااااااااااااا ااااااام
هل أنت مع أو ضد السهر؟؟؟؟؟

karmen 06-03-2009 11:28 PM

والله هو صحيا السهر غلط
بس السهر ده لذيذ اوى هو احنا فراخ عشان ننام بدرى
هل أنت مع أو ضد أوباما؟؟

البرنس الوحدانى 06-04-2009 04:54 AM

يخرب بيتهم كلهم

هل انت مع او ضد العصبية؟

MORO CHOCOLATE 06-04-2009 09:35 AM

والله انا ضدها
بس ساعات الواحدة بيبقى غصب عنه
بيتعصب ويرجع يندم
هل انت مع او ضد السياسة الحالية في مصر؟


الساعة الآن 09:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir