منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

نسيم الروح 11-18-2008 11:04 AM

اتفضل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost (المشاركة 26885)
10

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost (المشاركة 26885)
10
10
10
أستأذنك يا يارا في الكرسي بتاعي

الامبراطور




اتفضل منت كنت بتقرر فيهاا اتفضل ع الكرسى

444444444444444444444444444444444

GHOST 11-18-2008 11:13 AM

000000000000000000000000

على فيني يا حلوين

يا را قري انتي بقى

نسيم الروح 11-18-2008 11:57 AM

لا متخفش انا اصلى زهقت من الامبرووطوراه وانت يعنى لازم تتطمن ع الكرسى بتاعك قبل ما تنام
11111111111111111

salma 11-19-2008 01:12 AM

222222222222222222222

GHOST 11-19-2008 03:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يـــــــــــــــارا (المشاركة 27265)
لا متخفش انا اصلى زهقت من الامبرووطوراه وانت يعنى لازم تتطمن ع الكرسى بتاعك قبل ما تنام
11111111111111111





طبعا لازم أطمن

أصلك متعرفيش أنا قعدت ع الكرسي ده قد ايه زمان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost (المشاركة 18704)
شوفوا الرخامه

هوا انا مش هسيبها

يلا بقى

دا أنا كده

ولا حاكم دوله عظمى

هههههههههههههههه

11111111111111111111




عرفتي بقى

حاكم دوله عظمى

عقبالك

000000000000000000

salma 11-19-2008 11:45 PM

111111111111111111111

admin 11-20-2008 12:23 AM

222222222222222222222222222

salma 11-20-2008 02:12 AM

333333333333333333333

نسيم الروح 11-20-2008 03:28 AM

44444444444444
اوعى تفكر تعملها تانى

محمد ربيع غانم 11-20-2008 07:28 AM

555555555555555555




الساعة الآن 09:35 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir