منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

GHOST 11-16-2008 08:51 AM

8888888888888888888888888888

salma 11-16-2008 08:54 AM

9999999999999999999999999999

GHOST 11-16-2008 09:08 AM

10
10
10
10
أستأذنك يا يارا في الكرسي بتاعي

الامبراطور

حاسس اني مش هطول المره دي

salma 11-16-2008 09:10 AM

لا هطول يا اخويا
انت لما بتقعد على الكرسى بطول اوى
على العموم مبروووووووووك بس مطولش اوى يعنى
1111111111111111111111111

هيمة فرج 11-16-2008 10:30 AM

مبروووووووووووووووووووووو ووووووووك
222222222222222222222222

salma 11-17-2008 01:19 AM

33333333333333333333333

GHOST 11-17-2008 01:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma (المشاركة 26887)
لا هطول يا اخويا
انت لما بتقعد على الكرسى بطول اوى
على العموم مبروووووووووك بس مطولش اوى يعنى
1111111111111111111111111


كده كده

طب أنا هلزق بقى

عشان خاطر عيونك هجيب الدور على بعضه

أصل حبيبي حبيب القلب مش بعضه

و

عشان خاطر عيونك هجيب الدور من الأول


أصل حبيبي حبيب القلب من الأول

ونقول

00000000000000000

صـفــــــــــــــــــــــ ـــر

salma 11-17-2008 05:53 AM

المهم بس بلاش تطول اوى يعنى
111111111111111111111

admin 11-18-2008 06:51 AM

2222222222222222222222222222222222222

salma 11-18-2008 09:11 AM

3333333333333333333333333


الساعة الآن 12:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir