منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

admin 03-11-2010 09:49 PM

55555555555555555

karmen 03-12-2010 02:25 AM

666666666666666666

youssf_star2008 03-12-2010 02:36 AM

777777777777777777777777

يلا يا كارمن ايلول مش موجودة

البسمه الخجوله 03-12-2010 08:08 AM

هههههههههههههههههههه
8888888888888888888888888
يلا بسرعه قبل ما تيجى

البسمه الخجوله 03-12-2010 08:16 AM

حد يقول 9 بقه علشان اللى بعده يقول 10 وايلول ترجع عضوه تانى بقه

admin 03-12-2010 08:19 AM

10101010



تسلمى بسمه

البسمه الخجوله 03-12-2010 08:25 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا
انت كده غلطت يا ادمن
المفروض انك تقول9 مش 10
اما انا فهقوووووووووووووول
10*10*10*10*10*
انا الامبراطور
كله يوسع

admin 03-12-2010 08:41 AM

ياخبر ابيض

يافرحه ما تمت


بس يالله مبروك عليكى

manolly 03-12-2010 08:53 AM

22222222222222222222222222222222222222222222222222 222222222222222222222222

admin 03-12-2010 08:58 AM

3333333333333333333

karmen 03-12-2010 11:00 AM

ههههههههههههههههههههه
وقعت في شر أعمالك يا أس
ياللا تعيش وتشرب غيرها
44444444444444444

ايلول 03-12-2010 01:33 PM

يا خساره
كان نفسى اكون الامبراطور شويه كتار
لاكن ما راحتش لحد غريب
انا وبنتى واحد
بس والله لما اشوفها هبهدلها
تعمل فيا كده
ماااااااااااااااشى
حسابك معايا بعدين
بس اذا كنتى انتى هنا الامبراطور

فانا فى البيت ماما
امبراطوره برده

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

على العموم

مبروك عليكى يا سياده الامبراطور


admin 03-12-2010 04:17 PM

6666666666666666666666

youssf_star2008 03-12-2010 11:00 PM

777777777777777777777777777777777777

karmen 03-13-2010 01:04 AM

8888888888888
هي البسمه الخجوله تقربلك يا أيلول؟؟؟

admin 03-13-2010 01:23 AM

99999999999999


دى بنتها ياكارمن

karmen 03-13-2010 01:31 AM

10
10
10
بنتها إزاي يعني؟؟؟

ايلول 03-13-2010 01:45 AM

عادى يا كارمن
البسمه الخجوله بتكون بنتى

انا مامتها

بس اهى ما لحقتش تفرح كتير

كان نفسى تفضل شويه كتار
لكن

مبروك عليكى يا امبراطوره المنتدى



وسع الطريققققققققققققققققققق

للامبراطوره

كارمن
11111111111111111111111

karmen 03-13-2010 06:11 AM

بجد بنتك
دي حاجه حلوه جدا إنك تكوني انتي وبنتك مشتركين في منتدى واحد
على كده بقى إنتوا أصحاب جداً
ربنا يخليهالك
عاوزين نشوفها كتير في المنتدى
خليها بس هي تدخل اللعبه دي كتير
وإحنا نفرحهالك
وخدي دي عشان خاطرها
55555555555555

manolly 03-13-2010 06:22 AM

هههههههههههههههههههههه
المفاجأة صدمتك يا كارمن
ههههههههههههههههههههههههه ه
انتى الامبراطورة يا ماما
66666666666666666666666666666666666666666666
انا كمان فوجئت

ايلول 03-13-2010 06:24 AM

ميرسى ليكى كارمن على زوققك
والله انا مبسوطه جدا ان انا وبنتى موجودين معاكم هنا فى الماجيك
لكن انتى عارفه انها فى دراسه يعنى يدوب كده خميس وجمعه
بس هتشوفوها فى الاجازه حاجه تانيه خالص


لكن بخصوص اللعبه
معلهش انا هكمل
مفيش مكان للمشاعر

6666666666666666

admin 03-13-2010 06:46 AM

ههههههههه
لامكان اللمشارع


7777777777777

manolly 03-13-2010 07:19 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
على رايك ايلول
88888888888888888888888888888888888888888888888888
بس حاجة جميلة انك انشط من بنتك في المنتدى
ماشاء الله
طيب ماتجيبى باباها والباقى لو عندها اخوات
والله ياريت

karmen 03-13-2010 07:21 AM

000000000000000000
إيه إيه
حيلكوا
أنا بقول هديه مني لأيلول أو بنتها
مش مانوللي وأسامه
ده بعينكم تاخدوها

manolly 03-13-2010 07:46 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
11111111111111111111111111111111111111111111111111 11111111111

admin 03-13-2010 07:47 AM

هههههههههههههههه
11111111111

الايام بيني ونشوف


مسيرك هتقومى كمان شويه

karmen 03-13-2010 08:00 AM

نووووووووووووووو
محاولوش
أنا هنيمكم كلكم وبعد كده هدخل أنام
وإنتي يا ميمو خشي نامي بقى
إحنا هنصحى بكره 8
00000000000000000

admin 03-13-2010 08:13 AM

صحيح وراكم نحضرات بكره

بس احلى شئ تصحو بدرى وتروح
وفى الاخر محد ش بيحضر




وربنا يكرمك يمانوالى غدا


وعقبلك كارمن

البسمه الخجوله 03-13-2010 09:11 AM

1111111111111111111111

karmen 03-13-2010 10:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 133659)


وربنا يكرمك يمانوالى غدا


وعقبلك كارمن

ههههههههههههههههههههه
هو إيه التهييس ده
مش فاهمه حاجه
عقبالي في إيه بالظبط

ahmed.dodo 03-13-2010 11:49 AM

2222222222222222222222222222222222222222

admin 03-13-2010 03:31 PM

3333333333333333

manolly 03-13-2010 08:26 PM

4444444444444444444444444444444444444444444444444

karmen 03-13-2010 08:27 PM

0000000000000000

youssf_star2008 03-14-2010 12:57 AM

ولقد عادت الإمبراطورية لأكتر وحدة اخدتها

111111111111111111111111111111

ايلول 03-14-2010 01:43 AM

222222222222222222222222222

karmen 03-14-2010 01:53 AM

ههههههههههههههههههههه
أيوه يا يوسف
هنرجع أيام زمان من تاني
أيام العذاب في الإمبراطوريه
00000000000000000

البسمه الخجوله 03-14-2010 08:36 AM

حرااااااااااااااااااااااا اااام عليكى كده يا كارمن
انتى كده هتبقى الامبراطور على طول
انا عندى فكره روحى اتفسحى بكره
علشان حد تانى يبقى الامبراطور بقه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
111111111111111111111111111

admin 03-14-2010 03:16 PM

2222222222222

karmen 03-15-2010 04:43 AM

لالالالالالالالالالالالال ا
ماليش نفس أتفسح
قاعدالكوا
طب عشان خاطرك يا بوسي نخليها
444444444444444444


الساعة الآن 08:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir