منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14727)

admin 11-29-2009 10:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 100199)
ايه ياشباب سيلفر راح فين
هرب من أرض المعركة
قصدى أرض الطبخ؟



هو مشغول بس اليومين دول بس ان شاء الله بكره يرد على الموضع

golden man 11-29-2009 10:46 AM

قشطه تمام ومزعلتش ولا زهقتنى ولا حاجه يا دبدوبه
يا نهار فداكى الساعه لما اعملك الى انتى عاوزاه

admin 11-30-2009 11:13 PM

ياجماعه بعد اذن الجميع
الى ينطلب منه شئ يعمله فى المطابخ

يتم عمل موضع جديد بذلك ووضع الرابط الخاص بهذا الموضع فققط


تنبيه لكل



Silver 12-01-2009 01:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 99895)
لا ولا يهمك انا هخترلك حد عمره ما دخل هنا ومتهيالى ولا عمره هيدخل بس الادمن هيجيبه
سيلفر هو الى هيعمل الموضوع ده قوله يا ادمن اوك
عاوز حمام بالفريك يا سيلفر علشان اجيبهولك فى الجيش يا حبيبي انت والقاضى ورامى والناس الى معاكم
وعاوز حلو على زوقك ولو معجبنيش على التلاموناته بالتلاته لخليك تعمل الى انا عاوزه ومش كده هجيلك البيت وهتغدى الى انا قولت عليه

ماشى يا هيما ،،،

هو أنا عندى كام إبراهيم يعنى

إتفضل يا سيدى ....

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

عمايل ايديا وحياة عنيا

ويارب تعجبكوا يارب

Silver 12-01-2009 01:16 AM

وانا اطلب بقى

ممممممممممممم

ممممممممممممم

مممممممممممم

نفسى فى اكلة سمك

وهاطلبها من ،،،




مانوللى


وانا سايبك براحتك خالص

اهم حاجة تكون اكلة سمك

يلا بسرعة عشان جعان


دبدوباية 12-01-2009 07:20 AM

فينك من زمان ياسيلفر
نورت المطعم ياباشا
وتسلم ايديك ومتنساش تعزمنى بقى على أكلة الحمام دى أصلى بموت فيها

manolly 12-01-2009 07:36 AM

اى خدمة يا سيلفر
انت تؤمر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اختار بعدى ادمن يعملنا بيتزاااااااااااااااااا فراخ بالصورررررررررررر

دبدوباية 12-01-2009 07:40 AM

طب اختارتى مين يامانوللى بعدك يدخل المطعم

admin 12-01-2009 07:42 AM

تمام اختارى عضو جديد


وياريت الكل يعمل موضع جديد بالاكله المطلوبه



golden man 12-01-2009 07:44 AM

تسلم يا سيلفر يا حبيبي
على الاكله الجامده دى
وتسلمى يا مانوللى على السمك بس معملتيش زى ما ادمن عاوز
واختاري حد يالا


الساعة الآن 10:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir