منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هل أنت(مع) أو (ضد) ؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10540)

karmen 05-25-2009 07:43 AM

of course against globalization
ده مخطط غربى بيضحكوا بيه على عقولنا العولمه ممكن تمحى حضارتنا ووجودنا

وبعدين ازاى يبقى العالم كله عايش فى أفكار وعادات واحده
احنا تقاليدنا مختلفه ومش هينفع تكون زيهم أبدا


هل أنت مع أو ضد قيام ثوره على الحكم فى مصر؟؟؟

el asmar 05-25-2009 09:39 AM

Revolution HaHaHaHay

no comment

I wanna live I`m not CRAZYYYYY

!!!!!!!!!

هو انتى غاويه عذاب ولا ايه ؟؟؟؟
ما اهو انتى مجربيتيش عذاب الحكومه !!!!
ما شوفتيش فيلم "البرئ"
لاحمد ذكى


هل انت مع ام ضد : الناس الثوريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 05-27-2009 01:47 AM

معاهم
طالما هما بيثورو من أجل الدفاع عن الحق والحريه
لكن لو ثوره من أجل البلبله أكيد مش معاها
هل أنت مع أو ضد تولى مصر الدفاع عن القضيه الفلسطينيه ؟؟

البرنس الوحدانى 05-27-2009 02:31 AM

انا طبعا معاه لكن هو فين

هل انت مع او ضد دخول الاجانب بلدنا ام الدنيا؟

karmen 05-27-2009 02:59 AM

أكيد معاه
ده بينشط السياحه جامد جدا
وفيه فايده كبيره بتعود على بلدنا أم الدنيا
هل أنت مع أو ضد الهجره والعمل فى الخارج؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-28-2009 12:17 AM

بصراحة ضدها

هل انت مع او ضد رئاسة مبارك؟

karmen 05-28-2009 12:22 AM

noooooooooooooooo
بأعلى صوت هقول
against
هل أنت مع أو ضد أغانى الراب المصريه؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-28-2009 03:15 AM

طبعا معاها دى هى اللى بتوصف احوال اناس

هل انت مع او ضد الحرية للبنت؟

karmen 05-28-2009 05:39 AM

معاها طبعا بس تكون فى حدود مش مطلقه لأن أى حاجه سايبه بتكون غلط
هل أنت مع أو ضد الحب من طرف واحد؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-29-2009 04:24 AM

لا مش معاها
لازم الحب يكون من الطرفين

هل انت مع او ضد الحب من اول نظرة


الساعة الآن 09:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir