منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

al3ashk 10-24-2009 05:45 AM

ايه اللى جابك دلوقتى ساره
امك عاوزاكى روحيلها اوك

admin 10-24-2009 05:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 90034)
00000000000000000000000000



جات امتى دى



:-l:-l:-l:-l



11111111111111111111

karmen 10-24-2009 05:47 AM

يا سلاااااااااااااااااااام
أمشي يعنى
00000000000000000000000
دي إمبراطوريتى وانا حره فيها
وممكن أطردكم كلكم بره لو انا عاوزه

amira abdo 10-24-2009 05:55 AM

1111111111111111111111111111111111111

admin 10-24-2009 05:55 AM

انا مش لعب

al3ashk 10-24-2009 05:56 AM

انا كمان

karmen 10-24-2009 05:58 AM

أحسن
هتريحوا بردو
ياللا اخرجوا بره الإمبراطوريه
غورو
مشفش وش حد فيكم داخل إمبراطوريتى

amira abdo 10-24-2009 07:03 AM

22222222222222222222222222222222222222

manolly 10-24-2009 07:22 AM

3333333333333333333
سارة روحى شوفى العربية شوية كدة زمانها جات تحت البيت هههههههههههه
هروح اشوفها انا كمان

golden man 10-24-2009 07:55 AM

444444444444

karmen 10-24-2009 11:40 AM

000000000000000000
هههههههههههههههههه
لسه عندك احساس انها زى ما انتى متخيله

admin 10-24-2009 02:31 PM

1111111111111111111111

manolly 10-24-2009 11:40 PM

222222222222222222222222222222222222

prince of alex 10-25-2009 03:12 AM

3333333333333333333333333333

manolly 10-25-2009 04:04 AM

444444444444444444444444

golden man 10-25-2009 04:06 AM

55555555555

prince of alex 10-25-2009 04:11 AM

6666

بسرعه متابع

golden man 10-25-2009 04:14 AM

7777777777777777777
وكفايه كده
سلام

prince of alex 10-25-2009 04:15 AM

8888888888888888888888888888888888888888
طب نخلصها يا هيما

manolly 10-25-2009 04:17 AM

99999999999999
مبروك عليك يابرنس

prince of alex 10-25-2009 04:24 AM

101010101010101010101010101010101010101010

101010101010101010101010101010101010101010

101010101010101010101010101010101010101010


101010101010101010101010101010101010101010


مشكورة ما نولي تدردلك في الافراح انشاء الله

ويا كارمن زي ما وعدت وفيت قلت عبقا الامبراطور وبقيت

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه

manolly 10-25-2009 04:31 AM

ههههههههه
اى خدعة
بس بلاش تبقى مفترى زيها
يعنى خدلك يومين كدة وسيبها لحد غيرك
1111111111111111111111111111111111111111

prince of alex 10-25-2009 04:34 AM

هاهاي


لالالالا ؛ خلاص ما ينفعش

المنصب دوة مينفعش حد يسبوا

انا حاسس انهـ خلاني حاجة تانيهـ حاسس اني بقيت شرير اوووووي

prince of alex 10-25-2009 04:36 AM

0000000000000000000000000000000000000

manolly 10-25-2009 04:37 AM

ههههههههههههههههه
ياسلام
مجرد ما قعدت عالكرسي خلاص نسيتنا
ايه ياعم ده
السلطة بتخلى الناس اشرار كدة ههههههههههههههه
111111111111111111111111

prince of alex 10-25-2009 04:41 AM

000000000000000000000

انا شرير

ده انا ابو الشر ههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

manolly 10-25-2009 05:01 AM

يالهوي هههههههههههههههههه
كل ده شر شايله في قلبك وساكت
1111111111111111111111111111

admin 10-25-2009 05:28 AM

22222222222222

manolly 10-25-2009 05:48 AM

333333333333333333333333

admin 10-25-2009 05:53 AM

44444444444444444

manolly 10-25-2009 05:55 AM

555555555555555555555555555555

prince of alex 10-25-2009 09:32 PM

000000000000000000000

ما تحولوش

manolly 10-25-2009 09:34 PM

روح يا احمد كلم
واحد بينادى عليك
111111111111111111111111111

prince of alex 10-25-2009 09:50 PM

000000000000000

manolly 10-25-2009 09:56 PM

11111111111111111111111
تصدق انا غلطانة انى اديتلك الامبراطورية

prince of alex 10-25-2009 10:24 PM

ليهـ بس يا منولي انا طلبتك في اسبوعين بس وعسبها

.................................................. .


انتي نسيتي وولا ايهـ !!!

manolly 10-25-2009 10:26 PM

اسبوعين
لا ده انت بتحلم
اما كارمن بجلالة قدرها مكملتش اسبوع واحد
ههههههههههههههههههههههههه ههه
11111111111111111111111111

prince of alex 10-25-2009 10:28 PM

............


طب ايهـ رأيك نقعد نبدلها مع بعض

لما تعزيها قوليلي وعكتب تسعة ولما اعوزها اقولك وكدا


ونفضل محتكرنها ...............

prince of alex 10-25-2009 10:29 PM

وبعدين متحسسنيش اني عيل

karmen 10-25-2009 10:29 PM

يا سلااااااااااااااااااااااا ام
ده يبقى اخر يوم في عمركم انتوا الاتنين
انتوا هتذلونا واللا ايه
111111111111111111111


الساعة الآن 03:07 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir