![]() |
بجد تسلمي ياقمر ونورتي مطبخ الماجيك وكنتي من المميزين وتفضلي معايا جاوبي على الاسئله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 1_هل تحب تشرب شئ ؟؟ 2- عبر لنا عن شعورك عندما تلقيت الدعوة ؟؟ 3_ هل أنت من الأشخاص الذين يفضلون كثرة العزائم بالمطاعمـ ؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ماذا تحب عادةً أن تتطلب عندما يُترك لك الأختيار في طلب العشاء ؟؟ 5_ عبر لي في 3 كلمات من تكون أنت ؟؟ 6_ هل مازلت الي الأن تسعي في الوصول الي حلمك أم انة قد تحقق ؟؟ 7_ هل لك قوانين وأنت على سفرة الطعام كائن تبدأ بشيء معين وتنتهي بشيْ معين آخر ؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 8_ هل هناك طبق اساسي لأبد ان يوجد في وجبة طعامك ؟؟ 9_ هل تعتبر نفسك محظوظ في الحياة ؟؟ 10_ هل قمت من قبل بعداد طبق بنفسك وماهو ؟؟ 11_ أأنت من الناس التي لأ بد ان تتحدث على الطعام ؟؟ 12_ تهتم بِ أمر التَجمع على مائدة الطعام ؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 13_هل تهتم بِ امرالتحلية بعد الطعام ؟ وماهي افضل انواع الحلويات لديك ؟؟ 14-هل صادفت مرة أكلت طعام ولم يعجبك ولكن أكلته فقط مجاملة لصاحبه ؟؟ 15_ ما يشد دائما انتباهك جودة الطاعم المقٌدم أم شكل المكان المدعو إلـيه ؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فقد استمعت أنا معك بِ هذهـ الدعوة وأنت ماهو شعورك بعد هذه الدعوة ؟؟ هل تحب أن تكرر التجربة مرة أخرى ؟؟ و أجواء سعيدة إن شاء الله باقه ورد مني ليك اختك لمحه حب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
فى انتظر الاجابات
|
يانهارى هواناخلصت مدتى بسرعه كدا
اووووك بسم الله الرحمن الرحيم |
مع ان مافيش ولاصوره ظهرت بس ياله هجاوب وامرى اللى الله 1_هل تحب تشرب شئ ؟؟ ممكن فنجان قهوه 2- عبر لنا عن شعورك عندما تلقيت الدعوة ؟؟ كنت بجد سعيده جدا انى هكون الشيف لانى كنت نفسى اجرب وجربت الحمدلله 3_ هل أنت من الأشخاص الذين يفضلون كثرة العزائم بالمطاعمـ ؟؟ نووووووووووووووووو 4_ماذا تحب عادةً أن تتطلب عندما يُترك لك الأختيار في طلب العشاء ؟؟ اى اكله تكون خفيفه وسريعه 5_ عبر لي في 3 كلمات من تكون أنت ؟؟ انسانه بسيطه وعايشه 6_ هل مازلت الي الأن تسعي في الوصول الي حلمك أم انة قد تحقق ؟؟ هو مش كله اتحقق وحتى لواتحقق هفضل وراه عشان يكبر 7_ هل لك قوانين وأنت على سفرة الطعام كائن تبدأ بشيء معين وتنتهي بشيْ معين آخر ؟؟ طبعا ابداء بسم الله وانتهى بالحمدلله لاكن قوانين لا 8_ هل هناك طبق اساسي لأبد ان يوجد في وجبة طعامك ؟؟ لا 9_ هل تعتبر نفسك محظوظ في الحياة ؟؟ الحمدلله على كل شئ 10_ هل قمت من قبل بعداد طبق بنفسك وماهو ؟؟ كتيييييييييييييير جدا 11_ أأنت من الناس التي لأ بد ان تتحدث على الطعام ؟؟ يعنى 12_ تهتم بِ أمر التَجمع على مائدة الطعام ؟؟ انابحب التجمع جدا بس احيانا مش بنكون كلنا موجودين اللى عنده دروسه واللى فشغله واللذى منه يعنى 13_هل تهتم بِ امرالتحلية بعد الطعام ؟ بى مى يس بى مى نو 14_وماهي افضل انواع الحلويات لديك ؟؟ الهريسه 14-هل صادفت مرة أكلت طعام ولم يعجبك ولكن أكلته فقط مجاملة لصاحبه ؟؟ لالوالطعام مش عاجبنى ولا هدوقه حتى من باب المجامله يعنى اتعب معدتى عشان اجامل هههههه 15_ ما يشد دائما انتباهك جودة الطاعم المقٌدم أم شكل المكان المدعو إلـيه ؟؟ ولاده ولا ده اللى يشد انتباهى الداعى نفسه *الشخص يعنى* 16_فقد استمعت أنا معك بِ هذهـ الدعوة وأنت ماهو شعورك بعد هذه الدعوة ؟؟ اكيد هكون سعيده جدا جدا 17_هل تحب أن تكرر التجربة مرة أخرى ؟؟ يارييييييييييت و أجواء سعيدة إن شاء الله باقه ورد مني ليك اختك لمحه حب فين بقى الورد ده ولا انتى بتضحكى عليا |
اكيد ماظهرت ياقمر ودي بوكيه مخصوص لااحلي شيف وبجد انا الاسعد انك نورتيني ونورتي مطبخ الماجيك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
بجد مش عارفه اقولك ايه
غير انه اجمل بوكيه ورد من اجمل ورده |
طب مين اللى حيبقى الضيف اللى جى
|
ايه رائيك يبقى يوسف استار
|
أنااااااااااااااااااااااا ااااا
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه مش متأكد لا أستطيع القبول |
اناكمان بقول كدا
هيبقى مطبخ ايه واكلات زى الفل ياله يالمحه دبيسيلنا يوسف |
ضيفي الي راح ينورني وينور مطبخ الماجيك اسكندراني ايوووووووووه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
يعنى انتوا مصممين ماشى
|
يعني عامله لوحه مغطيه الصفحه علشان تقولي مصممين اكيد وايه فتره محدوده هو انت ناوي تحترف بعد مطبخ الماجيك يلا ياشيف ورينا شطرتك المطبخ نظيف ومن اسبوع مخلصين الاقصاد الي علينا بتوفيق وابتسم للاعضاء
|
انا هطلب بيترز بالفراخ
فى انتظر |
اممممممممممممم
طيب ممكن اطلب اى نوع من انواع المحاشى وربنايستر |
احم احم هو الشيف راح فين
|
صحيح يوسف راح فين
شكله بيشم النسيم |
أنا فعلا كنت بصيف فى العجمى انتظرونى قليلا سأجلب لكم الطلبات
|
اجلب الطلبات نحنو في انتظارك منور المطبخ
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أنا جايبلكم المحشى السورى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ممكن طبق بايركس بالدجاج مع سلطة الخبز المحمص والخضرة والزيتون
|
طب عايزين عصير فريش كده
|
ثوانى وحيجى
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
سورى يا جماعة لخبط الرابط
|
جي فين انت لحقت ولاتنسي سلطة الخبز المحمص والخضرة والزيتون
|
خلاص أنا صلحت الخطأ معلشوا نسيت أعملها
|
حد عايز حاجة كمان
|
بألكم أيه أنا حخش أنام الزباين قلت بس ان شاء الله نكمل بكرة
|
حاضر تصبح على خير ونتقابل بكره ان شاء الله
|
بص ياشيف يوسف بما انى عاشقه الاسكندريه
فممكن اطلب طبق سمك سنجارى اسكندرانى اب عن جد وجنبها بقى سلطة القريدس وممكن سلطه البطاطس |
ها المطبخ اتفتح حد عايز حاجة
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
صباح الخير يعطيك العافيه ياشيف عوزه طبق
دجاج مقلي مع الخضار وصلصة المحار مع سلطه مشكله |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ديك اسكندراني
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] على فكرة يا prince of alex الديك الأسكندرانى ميختلفش عن أى ديك تانى من أى محافظة |
اناطلبى ماكملشى ليه ياسيف يوسف
مش طلبه منك سلطات هى فين ومشكورجدا عالسمك |
|
يااااااااااااه جبتلى كل السلطات دى
وبردو مش جبت اللى طلباه خلاص ياله مش مشكله هاكل اى سلطه منهم وخلاص تسلم ايدك عايزين نحلى بقى انت ممكن تجيبلنا شيكولاته بيتى |
| الساعة الآن 06:21 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir