![]() |
بلاوي طلع عذراااااااااااااااااااااء ههه هههه هههه ههههمش على سبيل الاستهزاء .. ولكن على سبيل المزاح
|
والله يا عمور هو دا اللي كرهني ف الأبراج ما عنتش بصدقها من كتر التريقة
|
ههههههههههههههههه اجدع ناس العذراء ..
|
شكرا ع المجاملة الظريفة
|
u welcome |
| الساعة الآن 08:55 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir