منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   حصريا على :: الماجيك ::(( الأبراج ال12 )) مع شرح كامل لكل برج . (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=431)

THE KING 06-09-2009 12:55 AM

بلاوي طلع عذراااااااااااااااااااااء ههه هههه هههه ههههمش على سبيل الاستهزاء .. ولكن على سبيل المزاح

EzAt99 06-10-2009 04:02 AM

والله يا عمور هو دا اللي كرهني ف الأبراج ما عنتش بصدقها من كتر التريقة

THE KING 07-04-2009 01:43 AM

ههههههههههههههههه اجدع ناس العذراء ..

EzAt99 07-04-2009 03:29 PM

شكرا ع المجاملة الظريفة

THE KING 07-05-2009 12:51 AM

u welcome


الساعة الآن 06:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir