منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15154)

manolly 12-11-2009 06:07 AM

ههههههههههههههههههه
انتوا قلبتوها شات ولا ايه
لالالالالالالالالالالالال الالا احنا هنا عصابة جامدة اوى متسمحش بكدة
وانتوا يا بنات ازاى تسمحوا بالمهزلة دى
تخلوا المتهم يخرجكم برة نطاق الموضوع
ده بيلهيكوا يا حلوين علشان متسالهوش
يلا اتخذوا معاه اقوى الاجراءات
عاوزاه يتبهدل هنا اسئلة وطلبات


وانت ياعم جولدن مفيش اجابات محددة
جاوب اجابات واضحة وصريحة
ورقم 3 تحكيلنا قصتها كلها

والسؤال المحرج لازم تقوله

وكلامك ده بقى
"اختار ايه يا اميره حد ارتبط بيه اوك هختار ان شاء الله لما ابقى مستعد فعليان علشان مش بحب اضحك على حد "
احنا مش بنقولك اختار بنت تحبها ياعم الحاج
بنقول اختار بنت وخلاص بقى عادى يعنى هزار
يلا اعمل كل المطلوب منك فورااااااااااااااااا
وباقى افراد العصابة اتعاملوا بقى معاه عقبال ما ارجعلوا

صانع الخيال 12-11-2009 06:20 AM

ايه يا بنات انتوا شايفين نفسكوا على الواد كده لية
اهدو شويا
انتوا شكلكوا صدقتوا نفسكوا عصابة بجد
انتوا كبركوا تعرفو ايه هو دور المراءه فى البطرمان
واخر دور المراءه فى البطرمان
كل مراءه تخدلها بطرمان وتخلل فيه
طرشى
اصحوا ....................

manolly 12-11-2009 08:09 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههه
طيب اتكلم براحتك
ليك يوم انت كمان
ما انت من التماسيح

golden man 12-12-2009 10:51 AM

حكاية رقم 3 يا ستى بسيطه وتختصر كالاتى
*
**
***
****
*****
******
*******
********
*********
**********
***********
************
*************
اصلا كان فيه واحده ماشى وكانت واحده لواحده زى ما تقولى كده رقم واحد (1) وبعدين بقوا اتنين مع بعض خلاف الواحد
فقلنا احنا نسهل ونطلع قانون يبسط العمليه ووصلنا ان 1+2 = 3
بس دى بسيطه ما تستصعبيهاش
والسؤال المحرج مش عاااااااااااااااااااااااا ااارف

amira abdo 12-12-2009 10:55 AM

ايه ده مش فاهمه
وبعدين السؤال محرج يلا هتجاوبه ياا استاذ ايه مش عارفين ناخد منك حاجه ولا ايه انت يا استاذ احترم قوانين العصابه يلا هههههههههههههههههههه

golden man 12-12-2009 11:11 AM

انا جاوبت على الاسئله اهو
هو حد سئل اسئله تانيه
فين اسئلتك يا ابله
انتى وبوسبوس وبقية العصابه
وعلى فكره انا افضل الحبس ومش هنفذ اى طلبات يعنى انا بايت عندكم مقيم

golden man 12-12-2009 12:34 PM

خلاص علشان انا عارف ميرو هتموت ( بعد الشر )
انا اخترت بوسبوس

karmen 12-12-2009 10:52 PM

اييييييييييييييييييه كل ده
أولا صانع الخيال
هتتحاسب عالكلام اللي انت قلته ده
بس لما ييجي دورك
اصبر علينا
ثانيا جولدن مان
هزار مش عاوزين
ملاوعه ولف ودوران مش عاوزين
انت تجاوب بكل صراحه
هسأل سؤال انت مجاوبتش عليه خالص وعمال تلف وتدور
وبعد كده هنزل اسئلتى انا ليك
وعشان متقعدش تقول مين دي ومش مين دي
هفسرلك انا
...............
في سؤال ليك في محكمة الحب
قالك القاضي عمرو
وكان ردك كالآتي
تقول لمين الكلمات دي ؟؟
3- عاوزني اقول بحبك ليه !! بحبك بس مش قايله
لواحده معايا فى الكليه

6- انت قلبك قاسي اوى اوى
الشخصيه رقم 3 نفس البنت

7- مشتاقه ليك حبيبي
زميلة رقم 3

8- خلي بالك مني
رقم 3
10- جبااااااااااااااااااااااا ااااار
رقم 3

بقى كل الكلام ده انت بتقوله للشخصيه رقم 3
وعاوز تقنعنا ان مفيش قصه ولا فيه حاجه
جولدن
اخر انذار ليك
اما تجاوب عالسؤال ده بدون ملاوعه او حتى تفسر لنا ليه وجهت كل الكلام ده للبنت دي بالذات
واما يتم اعدامك فورا وبدون نقاش


manolly 12-13-2009 05:20 AM

ههههههههههههههههههههه
اهى بالاثباتات والدلائل كارمن وقعتك
خدها من قصيرها وجاوب
ويلا باقى افراد العصابة عاوزين اسئلة للتمساح ده

golden man 12-13-2009 10:25 AM

مش عارف انتو شاغلين بالكم ليه ومفيش قصه ولا حاجه انا البنت دى زميلتى بس هى صوتها حلو وبعرف تغنى فقلت اقولها الكلام ده علشان تغنيه بس
مش اكتر انتوا دماغكوا راحت لحاجات تانيه وانا خدتكم على هواكم يا رب تكونوا استريحتوا


الساعة الآن 11:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir