منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14727)

دبدوباية 11-28-2009 09:22 AM

اقتباس:

ياها ده انتى قديمه قوى

كل الناس دى عمل الى مطلوب منها

شوفى اخر صفحه





معلش يا أمين غلطة مطبعية


بعدين هو مين العضو الى اختاره جولدن مان؟
مش المفروض انه يختار عضو غيره ويطلب منه اكلة؟

golden man 11-28-2009 10:01 AM

طب عايز دبدوبايه تعملى حمام بالفريك

دبدوباية 11-28-2009 10:20 AM

ياجماعة من فضلكوا اللى هايختار عضو يختار عضو غير اللى مزلوا قبل كدة
مينفعش التكرار دة المطعم دة عملته عشان أكبر كم من الأعضاء يشترك فيه
ويبقى منه موسوعة لأكبر عدد من الأكلات
ومنه موضوع جامع أكبر عدد ممكن من الأعضاء
من فضلك ياهيما اختلر عضو جديد غيرى

golden man 11-28-2009 10:48 AM

اوك يا دبدوبه ماشى اختار الادمن معلش انا مش عارف مين عمل ومين مش عمل حمام بالفريك يا ادمن

دبدوباية 11-28-2009 11:16 AM

اختار حد تانى ياهيما
اللى نزلوا
انا والأدمين
وأحمد
ولمحة حب
واميرة
شوف بقى حد تانى غيرنا
معلش أنا عارفة انى زهقتك

golden man 11-28-2009 11:28 AM

لا ولا يهمك انا هخترلك حد عمره ما دخل هنا ومتهيالى ولا عمره هيدخل بس الادمن هيجيبه
سيلفر هو الى هيعمل الموضوع ده قوله يا ادمن اوك
عاوز حمام بالفريك يا سيلفر علشان اجيبهولك فى الجيش يا حبيبي انت والقاضى ورامى والناس الى معاكم
وعاوز حلو على زوقك ولو معجبنيش على التلاموناته بالتلاته لخليك تعمل الى انا عاوزه ومش كده هجيلك البيت وهتغدى الى انا قولت عليه

دبدوباية 11-28-2009 11:42 AM

أهو اختيارك المرة دى ف الجون ياهيما
وأنا موافقة جدا جدا على سيلفر
وحد يقوله ينزل بالأكلة اللى طلبها منه هيما قبل ماسلم نفسه ف الجيش
برافو هيما
برافو
برافو
برافو
والله واتدبست ياسيلفر
يالا بقى ورينا الشطارة

golden man 11-29-2009 03:26 AM

اكيد ادمن لازم يقوله واكمنى معيدتش عليك يا بوب
دى عديتى
والحمد لله يا دبدوبه ان اختياري عجبك

دبدوباية 11-29-2009 04:41 AM

اقتباس:

والحمد لله يا دبدوبه ان اختياري عجبك
شكلى كدة عذبتك وزهقتك عقبال ما اختارت عضو غيرك
عامة ياريس حقك عليا

دبدوباية 11-29-2009 10:20 AM

ايه ياشباب سيلفر راح فين
هرب من أرض المعركة
قصدى أرض الطبخ؟


الساعة الآن 02:07 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir