منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عروسه المنتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14510)

amira abdo 11-22-2009 08:16 AM

قشطه يا معلم اه ياريت مش تتكلم ههههههههههههههههههههه

golden man 11-22-2009 08:25 AM

'

صاحب القلب الميت 11-22-2009 01:21 PM

بجد موضوع جميل وتسلم ايدك يااميرة
ويلا عرايس وعريسان موجودين اهو بس متعملوش حسابي

amira abdo 11-22-2009 06:01 PM

مفيش حاجه متعملوش حسابي هتبقي عريس يعني هتبقي عريس مش بمزاجك علي فكره هو قهر انساني بقي هههههههههههههههههه انت اول عريس بعد جولدن مان اوك كده؟ وميرسي علي مرورك يا باشا

golden man 11-22-2009 07:34 PM

'

صاحب القلب الميت 11-22-2009 07:39 PM

خلاص اوكي موافق بس خليني اخر واحد

amira abdo 11-23-2009 08:10 AM

ايه يا لمحه فينك المفروض انك العروسه فين تجهيزات فرحك ورينا يلا يا سكر

karmen 11-24-2009 08:10 AM

أنا جيت
ايه الحلاوه دي
ايه كمية العروسات والعرسان دول
بس انتى ليه يا أميره حاطه كل الصور في المرفقات
أنا مشفتش ولا صوره لسه لحد دلوقتي
بعد ما ابعت الرد بقى هبقى اشوفهم
وياللا يا لمحه منتظرينك يا عروسه يا قمر

amira abdo 11-24-2009 08:13 AM

ميرسي يا كارمن ياسكر علي مرورك منوره المنتدي بعد الغياب ده واحشاني يا قمر

admin 11-24-2009 08:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 98270)
أنا جيت
ايه الحلاوه دي
ايه كمية العروسات والعرسان دول
بس انتى ليه يا أميره حاطه كل الصور في المرفقات
أنا مشفتش ولا صوره لسه لحد دلوقتي
بعد ما ابعت الرد بقى هبقى اشوفهم
وياللا يا لمحه منتظرينك يا عروسه يا قمر



طي ياقمر

انتى عروسه من العروسات
ردى على الموضع


الساعة الآن 10:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir