منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الزوار والاعضاء الجدد (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=37)
-   -   هل تواجهك مشكله فى المنتدى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11891)

نسمة ربيع هادئة 04-14-2010 07:24 AM

من فضلكم...........مشرفين الماجيك

انا مش عارفة اضع صور

وحاولت كثيرا ولم افلح


ولا اعرف لماذا

انا عندما اضع الصورة لم اجد كلمة لصق

theknight 05-01-2010 11:50 AM

يا جدعان حد يقولى اجيب منين افلام مثلا حصريا وكدة يعنى d: معلش اصلى جديد

beckham 07-16-2010 03:07 PM

انا كنت vib ليه رجعت عضو عادي ده هل ده مشكله في المنتدي ولا الادمن اللي عمل كده
يا ريت اعرف الرد و بسرعه

admin 07-17-2010 12:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 150166)
انا كنت vib ليه رجعت عضو عادي ده هل ده مشكله في المنتدي ولا الادمن اللي عمل كده
يا ريت اعرف الرد و بسرعه


اعتقد الادمن هو الى عمل كده:>:>

beckham 07-23-2010 04:00 PM

طب ممكن افهم يا ادمن يا مبجل السبب

admin 07-24-2010 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 150500)
طب ممكن افهم يا ادمن يا مبجل السبب


بسب قله التواجد والتفاعل

الاسبانى2010 08-24-2010 01:25 AM

hi
انا مش كان ندى مشكله ولا حاجه يا ادمن بس كنت مشغول شويه

جــــريح الغـــــرام 11-25-2010 01:43 AM

اخوي الكريم قبل ما اسجل دخلت على هذا المنتدى

حاطين برنامج هكر الي يخطف االايميلات

وقال تبي تحميل لازم تسجل

سجلت ولا لقيت الرابط بس والله ما ادري وش السالفه

أبو عبدالله 11-25-2010 05:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جــــريح الغـــــرام (المشاركة 155660)
اخوي الكريم قبل ما اسجل دخلت على هذا المنتدى

حاطين برنامج هكر الي يخطف االايميلات

وقال تبي تحميل لازم تسجل

سجلت ولا لقيت الرابط بس والله ما ادري وش السالفه

البرامج المضرة والهكر يتم حذفها وحذف روابطها

شكرا لك

اسعدتني ضحكتها 11-26-2010 09:37 PM

بالعكس المنتدى اكثرمنراااااااااااااائع


يعطيييييك العااااااااافيه


الساعة الآن 07:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir