![]() |
ح
ح ايوه يا جوست مش باين ليه واللا هو الحب ليك انت بس؟ |
sorry
|
ب
ب ب |
أحبك يا سلمى |
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ
|
ح
ح ح ح |
ـــــــــــــــبـــــــــ ــــــ
|
أحبك يا سلمى
|
انا بس اللي أقول ماشي يابت أ |
ح
ح ح لا طبعا مش ماشى |
| الساعة الآن 10:13 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir