منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

golden man 10-22-2009 12:49 AM

7777777777777777777777
عادى بقى
انا امبراطور نفسى

karmen 10-22-2009 12:51 AM

888888888888888888
حلاوتك

golden man 10-22-2009 12:53 AM

يالا مهيصكم اهو
111111111111111111111111111111111111111

karmen 10-22-2009 12:53 AM

ههههههههههههههههههههه
يا مستفز
بس انا وراك للآخر مش هسيبك
22222222222222222222

golden man 10-22-2009 12:57 AM

عادى بقى
6666666666666666666666666

manolly 10-22-2009 12:59 AM

7777777777777777
ايه ده
دى الارقام بقت كفتة خالص

karmen 10-22-2009 01:01 AM

88888888888888888888888

golden man 10-22-2009 01:03 AM

Z~e~r~ooooooooooooooooooooooooooo
صفـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــر
0000000000000000000000000000000000000000000000

karmen 10-22-2009 01:05 AM

يييييييييييييييييييي
انتى روحتى فين يا مانوللى
1111111111111111111

golden man 10-22-2009 01:10 AM

ايه يا كارمن انتى لحقتى زهقتى
مش معقول

golden man 10-22-2009 03:27 AM

مش مصدق محدش لعب لحد دلوقتى
انا مش بخوف والله
الى عايز الامبراطوريه يتفضل

اوس الواثق 10-22-2009 03:34 AM

222222222222222222222

golden man 10-22-2009 03:41 AM

ايوه كده يا اوس
000000000000000000000000000000000000

manolly 10-22-2009 05:32 AM

11111111111111111111111111111

admin 10-22-2009 05:59 AM

22222222222222222

karmen 10-22-2009 06:17 AM

3333333333333333333333

golden man 10-22-2009 06:29 AM

0000000000000000000000000000000000
سوري يا شباب

amira abdo 10-22-2009 06:49 AM

ايه ده ايه ده اغي يوم ونص ولا يومين عشان النت فاصل الاقيني مش بقيت الامبراطور لالالالالالالالالالالالال الا انا لا اقبل والله اعيطلكو واقبلها نهر هنا يلا رجعوني الامبراطوره تاني انتو فاهمين لارتكب جريمه فيكووووووووووووووووو

manolly 10-22-2009 06:59 AM

يابنتى طيب انا مكملتش يوم اساسا
11111111111111111111111

karmen 10-22-2009 07:02 AM

هههههههههههههههههههه
وجولدن مكنش بيدخل اصلا
اول ما بقى الامبراطور
بقى يدخل يتطمن ويخرج تانى
ههههههههههههههههههه
مفيش فايده
السلطه بتغير النفوس
انتى 2 يا مانوللى عشان اميره 1
وانا
333333333333333333333

manolly 10-22-2009 07:05 AM

4444444444444444444444444444444

amira abdo 10-22-2009 07:06 AM

ايه القهر الانساني والحقد الطبقي ده ده حرااااااااااااااااااااااا م وتفرقه عنصريه انا هشتكيكو للامم المتحده لحروق اللسان ههههههههههههههههههههههه
5555555555555555555555555555555555555555

karmen 10-22-2009 07:08 AM

6666666666666666666666666

اوس الواثق 10-22-2009 07:13 AM

77777777777777 ازيك ياانسه اميرة

karmen 10-22-2009 07:16 AM

888888888888888888888
وكارمن ومانوللى بلاش يعنى

اوس الواثق 10-22-2009 07:17 AM

999999999999999 واحلي ورده لكارمن ومانوللي ومبروك ليكي االامبراطورة ياكارمن

karmen 10-22-2009 07:20 AM

هههههههههههههههههههههه
ده ايه الثقه دى بس
10
10
10
10

اوس الواثق 10-22-2009 07:21 AM

لانى عارف انك منتظرة اكتب 9 مبرووووووووووووووووووووك

karmen 10-22-2009 07:21 AM

انتظروا عهد جديد
هطلع عينكم
ويا انا يا انتوا

amira abdo 10-22-2009 07:21 AM

10
10
10
10
انا الامبراطوره هيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييه الحمدلله ربنا مش بيسيب حق حد مظلوم
الحمد لله يا اوس

karmen 10-22-2009 07:22 AM

والله ابدا
اصلا متخيلتش خالص انى امسكها انا دلوقتى
لأن اميره ومانوللى مشرفين في المنتدى دلوقتى
وعارفه انهم قاعدين للساقطه واللاقطه منتظرين
هههههههههههههههههههههه

karmen 10-22-2009 07:24 AM

امبراطورة ايه يا عسل
ارجعى بالصفحه وركزى
ياللا اجري ارعي الغنم في المملكه مع بقية العبيد
هههههههههههههههههههه

amira abdo 10-22-2009 07:27 AM

بقي كده ياكارمن الله يسامحك ربنا ع الظااااااااااااااااالم اصوت يا ناااااااااااااااااااااااس
11111111111111111111111111111111111111

karmen 10-22-2009 07:33 AM

مفيش رحمه خلاص
ههههههههههههههههههههههه
00000000000000000000000
جالكوا اللي هيربيكوا

karmen 10-22-2009 07:34 AM

مش عايزه حد يفتح بقه او يعلي صوته طول ما هو جوه الامبراطوريه بتاعتى

amira abdo 10-22-2009 07:35 AM

11111111111111111111111111111111111111
ماااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااشي

golden man 10-22-2009 07:41 AM

مبروك على الامبراطوره
مش قلتلك بكره تبقى انتى الامبراطوره
والنبؤه تحققت

karmen 10-22-2009 07:55 AM

ههههههههههههههههههه
ماشي يا عراف المملكه
00000000000000000

golden man 10-22-2009 08:00 AM

طب ادخلى الشات

amira abdo 10-22-2009 08:28 AM

11111111111111111111111111111111111111


الساعة الآن 04:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir