منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

GHOST 09-19-2008 07:13 AM

استوب

الامبراطور وصل

انتوا مش ناويين تنزلوني ولا ايه

انا الصراحه تعبت من الحكم

علشان كده

انا









بقول

1111111111

samir aboraia 09-19-2008 02:11 PM

ايه ياعمونا القسوة بتاعتك دى

انت ظالم اوى على فكرة

هبعت فيك شكوى

ماشى ياعم

2 2 2 2

2 2 2 2

nada minnie 09-20-2008 05:22 AM

3................

-=(Lonley Girl)=- 09-21-2008 07:52 AM

44444444444444444444444444444444

هيمة فرج 09-22-2008 12:31 AM

555555555555555555555

-=(Lonley Girl)=- 09-23-2008 03:29 AM

66666666666666666666666666666

admin 09-23-2008 03:31 AM

77777777777777777

GHOST 09-23-2008 04:31 AM

شوفوا الرخامه

هوا انا مش هسيبها

يلا بقى

دا أنا كده

ولا حاكم دوله عظمى

هههههههههههههههه

11111111111111111111

admin 09-23-2008 06:30 AM

222222222222222222222222222222

-=(Lonley Girl)=- 09-24-2008 01:03 AM

iههههههههههه

3333333333333333333333333333333333333


الساعة الآن 04:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir