![]() |
حاضر يافندم
مش عايز اى حاجه تانى قبل مادخل المطبخ عشان اجيبها معايا بالمره |
بنفكر لو جاه فى بالى شئ هقولك
ممكن طوب عصير فريش علشان نشربه بعد اكل الكشرى دى |
حاضر يافندم
عصير فريش حالا |
|
|
اييييييييييييه ياجماعه مافيش
حد جعان تانى ولا ايه اقفل يعنى |
الله ينور ياشيف
انا عوزه طبق دجاج تكا ماسالا و[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
جارى تحضير الطلب
|
الدجاج تكا ماسلا
هو طبق كنت مستغرباه جدا يالمحه بس فعلا طلع مش اكله مصريه واتضح انه طبق هندى وده طلبك ياسيدتى اتفضلى والبهنا والشفتشى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
واااااااااااااادى كمان سلطه
الروبيان مع الخص للمحه حب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
تسلمي ياقمر هو فعلا طبق هندي بس روعه
|
تسلميلى والحمدلله ان الطبق عجبك
|
عايزين تورته حوله كده علشان عيد الام
|
بس كدا من عنيا عشان عيدالام
|
الكيكه لعيدالام وصلت وشويه كدا وهجيب الكريمه كمان
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
طب اى شئ بقى علشان عيد الاب الى مظلوم معانا
شئ على زووقك |
طيب ماتختار انت وانااجيب
يعنى بماانك رجل فعارف الاب بيحب ايه |
على مانت ماتفكر بقى
جبتلكم الكريمه للكيكه وطريقه تزينها [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ممممممممممممممم
ممكن طبق حلويات شرقيه |
وصل يافندم طبق الحلويات الشرقيه
اتفضل وجاهزعالاكل كمان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
تسلمي ياشيف ياقمر ممكن طريقه عمل الحووشي
|
حاضر علم وجارى التنفيذ
|
الحواوشى بتاع الحواوشى
لقدتم تنفيذ الطلب وتم القبض على الحواوشى المطلوب هههههه وهوده كان الحواوشى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
وانا عايز كريب
|
اووووووووووووووك
|
هوانت مش حددت انت عايز كريب بطعم ايه
لانى لقيت ليه انواع كتير بس جبتلك الفطائر منه ويارب تعجبك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ممكن ياقمر طبق سليق
وسلطه الكرمب والجزر |
اكيد طبعا ممكن
من عينى |
عايزين شئ حلو وخفيف علشان السهره اليوم
نكله واحنا سهرنين على الماجيك اى شئ على زووقك |
|
اقتباس:
حاضر بس اخلص طلب لمحه |
فى انتظرك
|
|
تسلمي ياقمر
|
تسلمى يالمحه
وسورى يااسامه النت فصل ومش قدرت اجيبلك طلبك امبارح نعوضها فسهره تانيه ان شاء الله |
طيب يعنى مش فى حدعايز يطلب اعمل ايه
اناتعبت من الوقفه ايه يالمحه اعملكم اكلات على مزاجى انا واقدمهالكم اه فكره هعمل اهداء لكل واحد بطبق |
اولا للبوس الكبير
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دبدوبايه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] كااااااااارمن [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لمحه حب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دودو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] للتهامى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ونكمل بكره ان شاء الله |
لايلول
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ليوسف الديب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يوسف ستار [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
:x:))
|
| الساعة الآن 02:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir