منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   ضيف في مطبخ الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17460)

lost love 03-16-2010 12:56 AM

حاضر يافندم
مش عايز اى حاجه تانى قبل
مادخل المطبخ عشان اجيبها معايا بالمره

eltohamy 03-16-2010 12:58 AM

بنفكر لو جاه فى بالى شئ هقولك


ممكن طوب عصير فريش علشان نشربه بعد اكل الكشرى دى

lost love 03-16-2010 01:45 AM

حاضر يافندم
عصير فريش حالا

lost love 03-16-2010 01:56 AM

وحمص الشام وصل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 03-16-2010 01:58 AM

وده كمان العصير الفريش


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ها اى طلب تانى

lost love 03-17-2010 01:10 AM

اييييييييييييه ياجماعه مافيش
حد جعان تانى ولا ايه اقفل يعنى

لمحه حب 03-20-2010 07:42 AM

الله ينور ياشيف
انا عوزه طبق دجاج تكا ماسالا


و[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 03-20-2010 08:17 AM

جارى تحضير الطلب

lost love 03-20-2010 08:46 AM

الدجاج تكا ماسلا
هو طبق كنت مستغرباه جدا يالمحه
بس فعلا طلع مش اكله مصريه
واتضح انه طبق هندى
وده طلبك ياسيدتى اتفضلى والبهنا والشفتشى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 03-20-2010 08:58 AM

واااااااااااااادى كمان سلطه
الروبيان مع الخص
للمحه حب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لمحه حب 03-20-2010 09:26 AM

تسلمي ياقمر هو فعلا طبق هندي بس روعه

lost love 03-20-2010 12:09 PM

تسلميلى والحمدلله ان الطبق عجبك

admin 03-21-2010 12:11 AM

عايزين تورته حوله كده علشان عيد الام

lost love 03-21-2010 02:45 AM

بس كدا من عنيا عشان عيدالام

lost love 03-21-2010 03:13 AM

الكيكه لعيدالام وصلت وشويه كدا وهجيب الكريمه كمان


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 03-21-2010 04:57 AM

طب اى شئ بقى علشان عيد الاب الى مظلوم معانا
شئ على زووقك

lost love 03-21-2010 06:59 AM

طيب ماتختار انت وانااجيب
يعنى بماانك رجل فعارف الاب بيحب ايه

lost love 03-21-2010 07:31 AM

على مانت ماتفكر بقى
جبتلكم الكريمه للكيكه وطريقه تزينها

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 03-21-2010 07:53 AM

ممممممممممممممم


ممكن طبق حلويات شرقيه

lost love 03-21-2010 09:03 AM

وصل يافندم طبق الحلويات الشرقيه
اتفضل وجاهزعالاكل كمان


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لمحه حب 03-24-2010 10:13 AM

تسلمي ياشيف ياقمر ممكن طريقه عمل الحووشي

lost love 03-24-2010 10:19 AM

حاضر علم وجارى التنفيذ

lost love 03-24-2010 10:42 AM

الحواوشى بتاع الحواوشى
لقدتم تنفيذ الطلب وتم القبض
على الحواوشى المطلوب هههههه
وهوده كان الحواوشى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 03-24-2010 03:21 PM

وانا عايز كريب

lost love 03-25-2010 02:36 AM

اووووووووووووووك

lost love 03-25-2010 03:09 AM

هوانت مش حددت انت عايز كريب بطعم ايه
لانى لقيت ليه انواع كتير
بس جبتلك الفطائر منه
ويارب تعجبك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لمحه حب 03-25-2010 04:14 AM

ممكن ياقمر طبق سليق
وسلطه الكرمب والجزر

lost love 03-25-2010 09:42 AM

اكيد طبعا ممكن
من عينى

admin 03-25-2010 09:51 AM

عايزين شئ حلو وخفيف علشان السهره اليوم

نكله واحنا سهرنين على الماجيك

اى شئ على زووقك

lost love 03-25-2010 09:51 AM

طبق السليق وصل



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 03-25-2010 09:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 136643)
عايزين شئ حلو وخفيف علشان السهره اليوم

نكله واحنا سهرنين على الماجيك

اى شئ على زووقك



حاضر بس اخلص طلب لمحه

admin 03-25-2010 10:06 AM

فى انتظرك

lost love 03-25-2010 10:08 AM

سلطه الكرنب والجزر
اوك يااسامه ثوانى


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لمحه حب 03-25-2010 10:22 AM

تسلمي ياقمر

lost love 03-26-2010 02:15 AM

تسلمى يالمحه
وسورى يااسامه النت فصل ومش قدرت
اجيبلك طلبك امبارح نعوضها فسهره تانيه
ان شاء الله

lost love 03-30-2010 11:50 AM

طيب يعنى مش فى حدعايز يطلب اعمل ايه
اناتعبت من الوقفه ايه يالمحه اعملكم اكلات
على مزاجى انا واقدمهالكم اه فكره
هعمل اهداء لكل واحد بطبق

lost love 03-30-2010 12:31 PM

اولا للبوس الكبير

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دبدوبايه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كااااااااارمن

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 03-30-2010 12:43 PM

لمحه حب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دودو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


للتهامى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ونكمل بكره ان شاء الله

lost love 03-30-2010 11:04 PM

لايلول

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ليوسف الديب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


يوسف ستار

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

شط القمر 04-01-2010 04:33 PM

:x:))


الساعة الآن 02:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir