![]() |
thanks admin
بس التفاصيل دى طبعااااااااااااااا كتييييييييييير ربنا يوعدنا ويوعد الكل البنات القمرات ههههههههههههههههههههه |
دا بقى منزل الاحلام.............هو فى المشمش ان شاء الله ههههههههههههههههههههه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ويارب ما تكون حاجه ناقصه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ماشى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لو فى شئ ناقص الموصفات البوكيه اى شئ |
بجد زوقكوا كلكوا تحفه ماشاء الله ربنا يحقق لكل الناس امانيها واحسن كمان |
بس بجد بقى نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا بس للأسف الصور لسه مطلعتش بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور استنونى................ |
اقتباس:
|
اقتباس:
بجد والله الف مبروك اول رعروسه رسميه فى الماجيك يارب يبارك لكم |
مبـــــــــــــــــــــــ ـــــــروك يا ندا وبجد يا بنوتة زوقك تحفة وكل الى جبتية جميل جدا ويارب يتحقق |
الله يبارك فيك يا أدمن انت وبوسبوس ومتنسوش تروحوا تاكلوا الجاتوه من منتدى الصحبه والمناسبات واستنونى مع صور فرحى الخياليه طبعا هههههههههههه |
|
بصراحه انا مش بعرف اوووى فى فساتين الفرح بس ده عجبنى يا رب يعجبكوا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
وده الميك اب والتسريحه والتاج والأكسسوار [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
الفستان جميل والميك اب والتسريحة عقبال الباقى ياقمر |
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا محتاره بين ال3 دول اختارولى انتوا بقى |
|
اقتباس:
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ودى عشان الملبس والشوكولاته عشان متقولوش علينا بخله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
جميييييييييييييييييييييل قووووووووووووووووووووى زوقك جنان يا قمر |
جميل يا بنوته وعقبال ما يتحققلك
وانتى يا ندى ايه الحاجات الجامده دى بس اخر قاعه تبقى جامده بس العربيه دى يا بنتى مينفعش تنزفي فيها ده احنا كنا عاوزين نزف عروسه فى جيب وموافقتش احنا ان شاء الله نجيبلك احنا عربية الزفه |
|
اوكى وانا مستنيه يا جولدن صوره العربيه ورينا |
وده مكان شهر العسل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وأن شاء الله ايامنا كلها تبقى شهر عسل |
|
|
اوك هنزلك صورة العربيه الى لو فى دماغى حصل بجد هتجيلك العربيه دى تزفك ان شاء الله
|
بس قوليلى محددين على قد ايه يغنى ان شاء الله الفرح امتى
علشان اعمل حسابي |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
الف مبروك ندا
فعلا زوقك حلو ودى حلوه قوى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
بس بجد بقى نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا بس للأسف الصور لسه مطلعتش بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور استنونى................ ماشي يا قمر منتظرين صور خطوبتك اللي طبعاً هتبقى زى القمر زيك |
ميرسيا جماعه ربنا يخليكوا والعربيه حلوه يا جولدن الفرح لسه مش متفقين انا عايزه لما أخلص دراسه وهو بعد سنه بالكتير لسه محددناش يعنى بس لما نحدد هبقى اقولك |
1 مرفق
|
اقتباس:
لو بجد يبقى الف مبروك ونص الصوره متشال ليه وبعدين العريس قمر تبقى العروس ايه يارب بتمم ليكم على خير |
الف الف مبروك يا قمرى وربنا يتمملك بخير وتفرحى ومتنسناش واعزمينا فى الفرح ههههههههههههههههه
وبجد اختيراتك زوقها عالى جدااااااااااااااااااااااا ااا يا عسوله |
اصل كان شكلى فى الصوره دى وحش دى أحلى |
نشوف ونحكم
|
مبروووووووووووووووك ياقمر الف مليون مبروك وعريسك ما شاء الله عسول بس اكيد انتي احلي ياقمر واختياراتك جامده موت وذوقك تحفه بجد ما شاء الله
|
ميرسى يا أميره انتى وبنوته ربنا يخليكوا انا كده خلصت مين بقى العروسه اللى بعدى؟ |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نشوف عروسه جديده |
| الساعة الآن 10:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir