منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عروسه المنتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14510)

banota 12-07-2009 03:28 PM

thanks admin
بس التفاصيل دى طبعااااااااااااااا كتييييييييييير
ربنا يوعدنا ويوعد الكل البنات القمرات ههههههههههههههههههههه

banota 12-07-2009 03:55 PM

دا بقى منزل الاحلام.............هو فى المشمش ان شاء الله ههههههههههههههههههههه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


banota 12-07-2009 04:00 PM

ويارب ما تكون حاجه ناقصه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 12-08-2009 03:51 AM

ماشى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


لو فى شئ ناقص


الموصفات البوكيه اى شئ

nada minnie 12-08-2009 04:12 AM

بجد زوقكوا كلكوا تحفه ماشاء الله

ربنا يحقق لكل الناس امانيها

واحسن كمان

nada minnie 12-08-2009 04:16 AM

بس بجد بقى
نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك

بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب
وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك


بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا
بس للأسف الصور لسه مطلعتش
بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور
استنونى................


admin 12-08-2009 04:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie (المشاركة 104235)
بجد زوقكوا كلكوا تحفه ماشاء الله

ربنا يحقق لكل الناس امانيها

واحسن كمان

يالله ياندا انتى عروسه الماجيك ضعى كل تخيلتك وامنياتك ويارب يحققها لك ولكل اعضاء الماجيك

admin 12-08-2009 04:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie (المشاركة 104237)
بس بجد بقى
نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك

بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب
وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك


بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا
بس للأسف الصور لسه مطلعتش
بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور
استنونى................


لالالالالالالالالا


بجد والله الف مبروك

اول رعروسه رسميه فى الماجيك

يارب يبارك لكم

bosbos love 12-08-2009 04:33 AM

مبـــــــــــــــــــــــ ـــــــروك يا ندا
وبجد يا بنوتة زوقك تحفة وكل الى جبتية جميل جدا
ويارب يتحقق


nada minnie 12-08-2009 05:10 AM

الله يبارك فيك يا أدمن

انت وبوسبوس

ومتنسوش تروحوا تاكلوا الجاتوه من منتدى الصحبه والمناسبات

واستنونى مع صور فرحى الخياليه طبعا

هههههههههههه

nada minnie 12-08-2009 05:16 AM

اولا دى التورته

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 05:30 AM

بصراحه انا مش بعرف اوووى
فى فساتين الفرح

بس ده عجبنى يا رب يعجبكوا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 05:36 AM

وده الميك اب والتسريحه والتاج والأكسسوار


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-08-2009 06:08 AM

الفستان جميل والميك اب والتسريحة عقبال الباقى ياقمر

nada minnie 12-08-2009 07:31 AM

ودى العربيه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 09:03 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


انا محتاره بين ال3 دول

اختارولى انتوا بقى

nada minnie 12-08-2009 09:09 AM

ده بقى الشوز

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

banota 12-08-2009 09:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie (المشاركة 104237)
بس بجد بقى

نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك
بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب
وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك


بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا
بس للأسف الصور لسه مطلعتش
بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور
استنونى................

thanks يا قمر والف الف الف مبروك يا قمرى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 09:16 AM

ودى عشان الملبس والشوكولاته

عشان متقولوش علينا بخله


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

banota 12-08-2009 09:17 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
جميييييييييييييييييييييل قووووووووووووووووووووى
زوقك جنان يا قمر

golden man 12-08-2009 09:19 AM

جميل يا بنوته وعقبال ما يتحققلك
وانتى يا ندى ايه الحاجات الجامده دى بس اخر قاعه تبقى جامده
بس العربيه دى يا بنتى مينفعش تنزفي فيها ده احنا كنا عاوزين نزف عروسه فى جيب وموافقتش
احنا ان شاء الله نجيبلك احنا عربية الزفه

nada minnie 12-08-2009 09:21 AM

ودى الدعوه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

حساها شيك اوووى ورقيقه جدا

nada minnie 12-08-2009 09:23 AM

اوكى وانا مستنيه يا جولدن
صوره العربيه
ورينا

nada minnie 12-08-2009 09:28 AM

وده مكان شهر العسل


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وأن شاء الله ايامنا كلها تبقى شهر عسل

nada minnie 12-08-2009 09:30 AM

وده خاتمى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 09:33 AM

وده البوكيه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 12-08-2009 09:37 AM

اوك هنزلك صورة العربيه الى لو فى دماغى حصل بجد هتجيلك العربيه دى تزفك ان شاء الله

golden man 12-08-2009 09:40 AM

بس قوليلى محددين على قد ايه يغنى ان شاء الله الفرح امتى
علشان اعمل حسابي

golden man 12-08-2009 09:48 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 12-08-2009 03:30 PM

الف مبروك ندا


فعلا زوقك حلو


ودى حلوه قوى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 12-08-2009 09:54 PM

بس بجد بقى

نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك
بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب
وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك


بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا
بس للأسف الصور لسه مطلعتش
بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور
استنونى................


ماشي يا قمر
منتظرين صور خطوبتك اللي طبعاً هتبقى زى القمر زيك

nada minnie 12-09-2009 04:32 AM

ميرسيا جماعه ربنا يخليكوا

والعربيه حلوه يا جولدن

الفرح لسه مش متفقين

انا عايزه لما أخلص دراسه

وهو بعد سنه بالكتير

لسه محددناش يعنى

بس لما نحدد هبقى اقولك

nada minnie 12-09-2009 04:48 AM

1 مرفق
ملف مرفق 609

ودى صوره العريس اللى هو بجد

هههههههه

admin 12-09-2009 05:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie (المشاركة 104713)
ملف مرفق 609

ودى صوره العريس اللى هو بجد

هههههههه



لو بجد


يبقى الف مبروك

ونص الصوره متشال ليه


وبعدين العريس قمر

تبقى العروس ايه


يارب بتمم ليكم على خير

banota 12-09-2009 05:52 AM

الف الف مبروك يا قمرى وربنا يتمملك بخير وتفرحى ومتنسناش واعزمينا فى الفرح ههههههههههههههههه
وبجد اختيراتك زوقها عالى جدااااااااااااااااااااااا ااا يا عسوله

nada minnie 12-09-2009 06:58 AM

اصل كان شكلى فى الصوره دى وحش

دى أحلى



admin 12-09-2009 07:05 AM

نشوف ونحكم

amira abdo 12-09-2009 07:44 AM

مبروووووووووووووووك ياقمر الف مليون مبروك وعريسك ما شاء الله عسول بس اكيد انتي احلي ياقمر واختياراتك جامده موت وذوقك تحفه بجد ما شاء الله

nada minnie 12-10-2009 02:21 AM

ميرسى يا أميره انتى وبنوته
ربنا يخليكوا


انا كده خلصت
مين بقى العروسه اللى بعدى؟

admin 12-13-2009 06:32 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


نشوف عروسه جديده


الساعة الآن 10:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir