منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   على كرسي المدير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5039)

عمر-غانم 06-13-2009 08:11 AM

سعادتك هتتسأل يا عم
خلاص إحنا رشحناك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 06-17-2009 08:06 AM

احنا مستنيين عمرو وسلمى على احر من الجمر

mahmodsalama 08-12-2009 01:39 AM

كل اعضاء المنتدي نجوم
مع تحياتي

manolly 10-18-2009 09:28 PM


يلا يا على شد حيلك كدة
الموضوع جميل
نشطه بقى انت

golden man 10-19-2009 03:12 AM

طب الى شايف نفسه يقدر ينشط الموضوع يتفضل

admin 10-19-2009 06:13 AM

طب بعد لذن الجميع

انا هرشح اعضاء للاختيار

ونشوف اكثر واحد

او اى نبداء بيهم واحد واجد


1- اوس الواثق
2- جولدن مان

اختار مين العضو الى نبدء بيه

بكره نشوف مين الافضل

والثانى برضه هبسئل

manolly 10-19-2009 06:15 AM

والله الاتنين تمام
انا اختار اوس الواثق لان جولدن معانا من زمان وعرفناه
بس بادو ليك يوووووووووووووووم ههههههههه
يلا يا اوس انا ارشحك تقعد على كرسي المدير

golden man 10-19-2009 06:21 AM

ارشح اوس

Silver 10-19-2009 10:04 AM

يلا يا اوس

منتظرينك

!!!

karmen 10-19-2009 09:06 PM

هو ايه ده اصلا
معلش مش واخده بالى
بس هو الموضوع عباره عن إيه أصلا
هنعمل ايه يعنى مع أوس الواثق


الساعة الآن 07:49 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir