منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15154)

amira abdo 12-10-2009 11:53 AM

يابابا يعني تختار واحده من اعضاء المنتدي ياحلو زي ماخلتني اختار هناك من شريك الحياه من اعضاء الماجيك يلا ياحبيبي جاوب

golden man 12-10-2009 11:56 AM

طيب على ما اشاور اهلى وبعدين اختار
او لو ملقتش الاهلى فاضى هشاور الاسماعيلي

bosbos love 12-10-2009 12:01 PM

ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
موقف بجد لا تحسد علية يا جولدن
وان شاء الله تلاقى الاهلى فاضى


golden man 12-10-2009 12:07 PM

طب اعمل ايه يا بوس بوس والنبى انتى قوليلى
توافقى بيا كده يا بوس بوس
مش يمكن اطلع خارج فترة الضمان

amira abdo 12-10-2009 12:11 PM

جاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااوب
يلااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا

bosbos love 12-10-2009 12:12 PM

هههههههههههههه
هى اميرة تدبسك وانت تدبسنى
بس قبل موافق لازم اشوف شهادة الضمان
ومدة الصلاحية قد اية
ماشى ولا اية
ههههههههههههههه

golden man 12-10-2009 12:15 PM

ما انا بقولك اهو فهميها انتى بقى
اصل باين عليها من الصعيد

amira abdo 12-10-2009 12:23 PM

يعني اختارت بوس بوس اوكي انا فعلا صعيديه عرفت ازاي ههههههههههههههههههههههههه ه
ع العموم استني شويه بقي افكرلك ف اسئله تاني

bosbos love 12-10-2009 12:27 PM

على فكرة يا اميرة هو شكلو مخترنيش
لما يجى بكرة ابقى اسالية اختار مين
اوك

amira abdo 12-10-2009 12:30 PM

نعم ماختاركيش يعني كان بيضحك عليا مش هسيبك ياهيما اصبر عليا


الساعة الآن 02:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir