![]() |
يابابا يعني تختار واحده من اعضاء المنتدي ياحلو زي ماخلتني اختار هناك من شريك الحياه من اعضاء الماجيك يلا ياحبيبي جاوب
|
طيب على ما اشاور اهلى وبعدين اختار
او لو ملقتش الاهلى فاضى هشاور الاسماعيلي |
ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه موقف بجد لا تحسد علية يا جولدن وان شاء الله تلاقى الاهلى فاضى |
طب اعمل ايه يا بوس بوس والنبى انتى قوليلى
توافقى بيا كده يا بوس بوس مش يمكن اطلع خارج فترة الضمان |
جاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااوب
يلااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا |
هههههههههههههه هى اميرة تدبسك وانت تدبسنى بس قبل موافق لازم اشوف شهادة الضمان ومدة الصلاحية قد اية ماشى ولا اية ههههههههههههههه |
ما انا بقولك اهو فهميها انتى بقى
اصل باين عليها من الصعيد |
يعني اختارت بوس بوس اوكي انا فعلا صعيديه عرفت ازاي ههههههههههههههههههههههههه ه
ع العموم استني شويه بقي افكرلك ف اسئله تاني |
على فكرة يا اميرة هو شكلو مخترنيش لما يجى بكرة ابقى اسالية اختار مين اوك |
نعم ماختاركيش يعني كان بيضحك عليا مش هسيبك ياهيما اصبر عليا
|
| الساعة الآن 02:59 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir