منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عروسه المنتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14510)

golden man 11-22-2009 07:21 AM

مبروك
بس هى مال دبلة العريس صغننه كده ليه
اهو خديه ربيه على ايدك وحتى تبقى عارفه اخلاقه
ههههههههههههههههه
عقبال الفرحه الكبيره

amira abdo 11-22-2009 07:26 AM

ههههههههههههههههههههههه ماشي يا جولدن وميرسي علي مرورك

admin 11-22-2009 07:31 AM

طب ايه رئيكم نخالى لمجه العروسه لحد لم نشوف مانوالى

golden man 11-22-2009 07:37 AM

خلاص اوك يالا يا لمحه

amira abdo 11-22-2009 07:37 AM

اوكي خلاص يلا يا لمحه انتي عروسة المنتدي قدامك يا قمر تلات ايام تجهزي حاجات فرحك منتظرين يا سكر

golden man 11-22-2009 07:47 AM

طب ما تستنوا شويه على ما ميرو تاخد نفسها كده
وتقضى شهر عسلها
ولا مش مشكله ايامها كلها تبقى عسل ان شاء الله

amira abdo 11-22-2009 07:56 AM

ميرسي يا هيما ربنا يخليك مش مهم شهر عسل كله فدا الماجيك

golden man 11-22-2009 08:00 AM

طيبه بس مش اوى كده
ساعتها لا ماجيك ولا ساحر حتى
وساعتها ابقى قولى هيما قال

amira abdo 11-22-2009 08:10 AM

ههههههههههههههههه ماشي يا سيدي بس انت ايه كل كلمة تمسك فيها سيبني اقول كلمتين حلوين عن الماجيك انت دافع حاجه من جيبك هههههههههههههههههههه

golden man 11-22-2009 08:13 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
ماشي يا ستى بتسبتيهم يعنى
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
ماشى مش هتكلم خالص تانى
قشطه كده


الساعة الآن 03:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir