منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الزوار والاعضاء الجدد (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=37)
-   -   هل تواجهك مشكله فى المنتدى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11891)

al3ashk 09-17-2009 12:13 PM

سوال غريب
انا مش عارف ااقول ايه
لو فى حاجه قولولى

بندر عاشور 10-02-2009 07:49 PM

السلام عليكم
أخواني المشكلة بسيطوةجدا وهي أن بريدي عندكم وجميع صفحاتي بالغة الانجليزية وياليت تقولولي عن تحويلها الى عربي

Silver 10-02-2009 07:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بندر عاشور (المشاركة 83164)
السلام عليكم
أخواني المشكلة بسيطوةجدا وهي أن بريدي عندكم وجميع صفحاتي بالغة الانجليزية وياليت تقولولي عن تحويلها الى عربي

أخى الكريم /

مرحباً بك معنا فى الماجيك

وسعداء بإنضمامك إلينا فى الماجيك

بالنسبة لمشكلتك ،،،

المشكلة دى موجودة عند بعض الأعضاء

وجارى العمل على هذا المشكلة

بس كحل مؤقت ،،،

جرب أنك تسجل خروج من المنتدى

وتقفل المتصفح وتمسح الكوكيز

وتسجل دخول من جديد

ومتــابعين مــــعــك

والله المستعان

ataa 01-04-2010 07:31 PM

مرحبا
انا عضو جديد في المنتدى
لقد ةاعجبني كثيرا
شكرا

معراج 01-21-2010 02:11 AM

انا عندي مشكلة :(
انا سجلت في مجموعة اسمها: الكلمات الصادقة :)
وانا لا اعرف كيف اتعامل مع المجموعة :(
الرجاء اريد ان اعرف كيف اتعامل مع
المجموعة بشكل عام :)
وشكرا >:d<

abd samad 02-27-2010 05:13 PM

كيف تظعون العاب في روابط فؤنا مبتداء

ahmed_yasser190 03-07-2010 12:50 AM

شكرا جدا جدا جدا

احساس برئ 04-11-2010 12:49 AM

لالا لايوجد مشكله ابدا

beckham 04-12-2010 03:57 AM

في مشكلة معايا يا كبير
انا كل ما اكتب موضوع ميكنش فيه لينكات ليه دايما بيطلع فيه لينكات و بتودي علي الصفحه الرئيسية للمنتدي؟؟؟
و ده لينك لاحد المواضيع
http://www.elmjeck.com/vb/showthread.php?p=139938#post139938
ملحوظة ان ده مش بيحصل غير في المواضيع بس لكن في المشاركات العادية عادي مفيش حاجه

admin 04-13-2010 06:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 139939)
في مشكلة معايا يا كبير
انا كل ما اكتب موضوع ميكنش فيه لينكات ليه دايما بيطلع فيه لينكات و بتودي علي الصفحه الرئيسية للمنتدي؟؟؟
و ده لينك لاحد المواضيع
http://www.elmjeck.com/vb/showthread.php?p=139938#post139938
ملحوظة ان ده مش بيحصل غير في المواضيع بس لكن في المشاركات العادية عادي مفيش حاجه


دى مش مشكله ياحمد باشا
دى عباره عن وضع اسم الموقع على بعض الكلمات دخل الموضع


علشان الناس الى بتنقل الموضع
وكذلك الناس الى بتبحث فى جوجل عن نفس الكلمات


الساعة الآن 12:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir