منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   (يوم ضاع فيه الكثير)قصة رعب karmen (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10618)

karmen 05-27-2009 02:22 AM

أوكى يا جولدن
ميرسى على المرور والمتابعه
وهنشوف كمان شويه ايه اللى هيحصل
بس طولوا بالكوا معايا شويه

الامبراطور 05-27-2009 02:34 AM

قصة جامدة والله انا قريت معظم مشاركاتك انتي مبدعة بجد

البرنس الوحدانى 05-27-2009 02:38 AM

ايه يا كارمن انا استنيت كتييييييييييييييير

الامبراطور 05-27-2009 02:43 AM

شكراا على القصص الجامدة تسلم إيديكي

karmen 05-27-2009 02:55 AM

ميرسى امبراطور وبرنس
تسلمولى
حاضر يا على هكمل اهو

golden man 05-27-2009 03:39 AM

اوك يا كارمن معاكى يا قمر

karmen 05-27-2009 07:48 AM

أوكى يا جولدن
أنا هكمل بكره بعد الامتحان
ان شاء الله

golden man 05-27-2009 08:58 AM

اوكى يا كارمن ربنا معاكى يا رب وتحلى كويس
ومستنينك يا قمر

karmen 05-28-2009 12:53 AM

(77777777777777)
كانت الظلمه قد دخلت عندما.................
سمعنا صوت رهيب يصم الآذان إنه صوت غير بشرى بالتأكيد
صوت صرخه أتت من أعماق الجحيم حيث تنتظر الشياطين وهى تتلوى وترقص رقصتها الأخيره
خرجنا جميعا من الخيام مفزوعين وجدنا مانوللى تأتى مسرعه وتجرى علينا وهى تصرخ كانت هذه هى صرختها اذن
سألها فينديزل ماذا هناك قالت لقد خرجت أنا وسلمى من المخيم لأنى كنت أريد قضاء حاجتى وتواريت وراء شجره وسلمى كانت تنتظرنى عن قرب فوجدت شئ لا يمكننى وصفه شئ أقرب الى الخيال بالله عليكم لابد أن يجيبنى أحد قبل أن أصاب بإنهيار ما هذا الشئ الذى رأيته لقد جاء من وراء سلمى واختطفها وذهب بعيدا
هنا صرخ جوست يا الهى لابد أنه أحد الأشخاص الساكنين فى ذلك البيت الذى رأيناه صباحا
قالت مانوللى بالله عليك يا جوست لا تقل أشخاص ان هذا الذى رأيته غير بشرى بالتأكيد انه عملاق رهيب يبلغ طوله حوالى متران ونصف وعضلات يديه تكاد تفجر زراعه بأكملها ووجهه مشوه يا الهى انه مشوه بشكل بشع لا يمكن وصفه
وجسده كله أيضا ملئ بهذه التشوهات وكف يده ملئ بالمخالب السوداء المقززه ان هذا هو كل ما استطعت رؤيته فى الظلام وفى هذا الوقت
قال جوست وهو يصرخ بصوت عالى أيا يكن ما رأيته يا مانوللى أنا لن أترك سلمى سوف أذهب وراءها حتى أجدها أو أصل لهذا البيت وجرى جوست فى الغابه
فجرى ورائه الجميع وصرخ بلابل انتظروا حتى نأخذ الكشافات لن نستطيع الرؤيه فى الظلام وأخذنا الكشافات وجرينا جميعا نحو البيت
قلت لهم أثناء السير...............

التالى

البرنس الوحدانى 05-28-2009 01:07 AM

الله يا كارمن
جمييييييييييييييييييييييي ل

مستنيين الباقى


الساعة الآن 06:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir